Uncharted 2 tråden

Medlem
Skrivet av Jozo:

Bra fråga du Tenkai! Antagligen fanns det inte plats i omröstningen, eller också glömde de bort U2... Det är vad jag tror i alla fall!

ja man kan ju undra...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Är den här tråden bara om u2 eller kan man också prata om drakes fortune här?
Den här tråden är ju inte så hmla aktiv längre...:P

Medlem

Jag tycker att du kan prata om ettan också. Ptr kanske kan ändra namnet till "Uncharted 1&2 tråden"


signatur

Rawr

Inaktiv

Bra:)
Spelet är ju så jäkla bra, det känns precis som man är med i en film
Men är det bara jag som föredrar den gamla vanliga pistolen framför alla andra vapen? Lätt att sikta med och man behöver inte slösa så många förbenade skott på en gubbe.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Jozo:

Bra fråga du Tenkai! Antagligen fanns det inte plats i omröstningen, eller också glömde de bort U2... Det är vad jag tror i alla fall!

ja man kan ju undra...

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=86952


signatur

Videomupp

Medlem

Fick äntligen tillbaks Uncharted 2 efter att ha lånat ut det i drygt en vecka. Det första jag gjorde var självklart att köra banan där hotell Shangri La finns.
Blir lika förbluffad varje gång jag ser grafiken där.
Finns det något annat spel egentligen som håller så jämn och otroligt snygg grafik rätt igenom?

Inaktiv

Nu har jag kört gärdigt drakes fortune och jag är målös. Spelet är så jäkla bra så.... musiken, grafiken, karaktärerna, storyn.
Kankse det bästa spelet jag har spelat.
Underbart bra och nu är jag jäkligt sugen på tvåan.
Är det bara jag eller ser nathan lite "mulligare" ut på tvåan än han var på ettan?:P

Medlem
Skrivet av Lusen:

Nu har jag kört gärdigt drakes fortune och jag är målös. Spelet är så jäkla bra så.... musiken, grafiken, karaktärerna, storyn.
Kankse det bästa spelet jag har spelat.
Underbart bra och nu är jag jäkligt sugen på tvåan.
Är det bara jag eller ser nathan lite "mulligare" ut på tvåan än han var på ettan?:P

Jo Nathan Drake tjänade nog en hel del kosing på första spelet,
tog lite semester med brudar och bärs,
så nog har han lagt på sig lite den gode Nathan.

Medlem

Mulligare? Lås upp Doughnut Drake skinnen och spela. Det är mulligt.


signatur

Videomupp

Inaktiv

haha, fan vad coolt

Medlem

Uncharted drake fortune var goty för mig 2007 och var det som sålde mig en PS3.

Nu när Uncharted 2 släppts så är chockad hur Naughty Dog lyckats överträffa sig så pass mycket,. Grafiken är utan dess like och handling och röstskådespeleri samt regi är det bästa som skapats i spelindustrin. Att de sedan lyckats implantera ett ruggigt underhållande multiplayer läge gör att uncharted 2 är en GOTY kandidat med god befogenhet att få titeln detta år.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Lusen:

Nu har jag kört gärdigt drakes fortune och jag är målös. Spelet är så jäkla bra så.... musiken, grafiken, karaktärerna, storyn.
Kankse det bästa spelet jag har spelat.
Underbart bra och nu är jag jäkligt sugen på tvåan.
Är det bara jag eller ser nathan lite "mulligare" ut på tvåan än han var på ettan?:P

Grattis, det är ju det jag sagt hela tiden Underbart lir vänta bara tills du klarat tvåan sjukt bra det med

shit jag har 3 spel jag har liggande som jag vill klara, men ingen tid då jag nyligen fick nytt jobb som tar upp hela mina vardagar...

(Dead Space, Bioshock och Modern Warfare 2)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Jag ska önska mig u2 i julklapp

Medlem

Tog just Platinum


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av McKinley:

Blir lika förbluffad varje gång jag ser grafiken där.
Finns det något annat spel egentligen som håller så jämn och otroligt snygg grafik rätt igenom?

Ja, Crysis. Det släpptes till PC för två år sedan.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av McKinley:

Blir lika förbluffad varje gång jag ser grafiken där.
Finns det något annat spel egentligen som håller så jämn och otroligt snygg grafik rätt igenom?

Ja, Crysis. Det släpptes till PC för två år sedan.

Sant. Men Crysis har långt ifrån samma variation av miljöer som Uncharted 2 har.
Enligt mig är det den totala upplevelsen som gör Uncharted 2 till ett vackrare spel än vad Crysis är.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Nån annan som fått problem att spela uncharted 2 solo sedan uppdateringen, går fan inte för mig, spelet hänger sig, jag kan springa omkring och så men storyn sitter typ fast, när man tex klättrar upp till brunnslocket på 2:a banan så öppnas inte locket, helt psyko, man blir ju galen skulle bara springa igenom sista varvet på crushing

Inaktiv

Nu har jag klarat det.. och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det är ett skitabra spel, men jag kan inte bestämma mig om jag tyckte ettan eller tvåan var bäst. Ska fundera lite till

Skriv svar