webhallen, vad har hänt?
hejhej. Jag beställde från webhallen förra måndagen. Jag förstog att det skulle ta ett tag med röda dagar och så. När jag köpte spelen var ALLA i lager. Jag har inte fått dem än (köpte alltså innan 2009).
Trodde iaf de skulle behandla spelet idag, någon som beställt ett spel på webhallen för inte så lång tid sedan och inte fått det än?
Idag var jag ubersäker på att spelet skulle komma. Längtades att spela uncharted o cod å sjunga lite.
Kanske håller på att smyg kursa:) kan ju inte vara så jävla mycket att göra efter jul och nyår.
Det är väl vid den här tiden butikerna har som mest att göra? Många beställningar, röda dagar och inventeringar... Om inte det är mycket och göra så säg mig vad som är.
Kanske håller på att smyg kursa:) kan ju inte vara så jävla mycket att göra efter jul och nyår.
Det är väl vid den här tiden butikerna har som mest att göra? Många beställningar, röda dagar och inventeringar... Om inte det är mycket och göra så säg mig vad som är.
Inventeringar gör man dagen/dagarna efter Nyår, var beträffar beställningar så är Januari/Februari de lugnaste på året tillsammans med Augusti enligt min erfarenhet. I och med att folk som beställde ett antal dagar innan Nyår så verkar det ju lite halv skumt att man inte lämnat "under behandling" status. Varbeträffar att de skulle vara på väg och smyg konka var ironiskt menat.
En polare skickade mejl och frågade och fick svar att det har varit en del sjukdom och röda dagar som gjort att dem nu arbetar med att komma ikapp. Kom ihåg att många (inklusive mig) passar på att köpa saker på mellandagsreor online efter jul så blir det en hel del beställningar i slutändan med alla röda dagar.
Videomupp
har redan betalat så går inte att avbryta, går kanske inte ens annars.
Webhallen var en gång min favorit.
Går visst att avbryta. Bara att ringa eller skicka ett mejl med ditt ordernummer.
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine