Knack, Knack. Vem där? Knack 2!?

Robot
Medlem
Knack, Knack. Vem där? Knack 2!?

Har inte spelar första. Men kan tänka mig att 2:an kan bli vad det första misslyckades med. Svar på frågan blir dock nej.


signatur

Niet.

Relik 📜

Knack var det första spelet jag såg "live" på PS4, det och Drive Club. Första intrycket av konsolen, tveksamt.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Kul, jag tyckte första spelet va rätt underhållande. Lär troligtvis skaffa 2an också. För mig är det mer intressant än något spel med en viss känd rörmokare...

Medlem

Klart intressant om ryktet nu stämmer. Jag och min son hade riktigt skoj när vi spelade igenom Knack.

Medlem

Fysjutton, såg det första och skrattade, lär väl inte bli bättre detta. Tur det inte kommer till xbox, ingen vettig individ köper detta.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Klart intressant om ryktet nu stämmer. Jag och min son hade riktigt skoj när vi spelade igenom Knack.

Skulle absolut vilja se en uppföljare, var riktigt roligt att spela med grabben. Tyvärr var ju omspelarvärdet ganska litet så det gav inget att spela om det ett par gånger.

Men kul och se om de jobbar på det.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem
Skrivet av blohm:

Fysjutton, såg det första och skrattade, lär väl inte bli bättre detta. Tur det inte kommer till xbox, ingen vettig individ köper detta.

Varför tur? Måste eu köpa det som släpps till din konsol?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av blohm:

Fysjutton, såg det första och skrattade, lär väl inte bli bättre detta. Tur det inte kommer till xbox, ingen vettig individ köper detta.

Varför tur? Måste eu köpa det som släpps till din konsol?

Blohm säger det ju själv: "Ingen vettig individ köper detta". Om det då kommer till hens konsol så blir det ju ett köp.

Medlem

Kikade på lite gameplay för första Knack när Webhallen hade sin releasefest för PS4. Jag tyckte det såg ovanligt utmanande ut, trots barnspelsstämpeln. Stämmer det?
Har varit lite småsugen på att köpa det, men Knack känns som ett spel som borde komma som fritt PS Plus-spel så småningom.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

1
Skriv svar