Spyro the Dragon

Medlem
Spyro the Dragon

Fick ett ryck att spela lite av dem gamla goda plattformsliren "Spyro the Dragon". Såg att tvåan har funnits på live men har plockats bort, någon som vet om detta är på väg tillbaka i en form eller annan?

Ettan skulle dessutom finnas att köpa på Store, men jag hittar den inte, finns den bara på amerikanska kanske?


signatur

Videomupp

Medlem

Kan inte dubbelkolla det nu, men ganska säker på att ettan finns på den amerikanska shoppen, vet inget om tvåan.

Om du är sugen kan du alltid köpa Crash Bandicoot 3, trycka in Konami-koden på startmenyn och få en demo på spelet.

Ah, på tal om Crash 3 - satan att det inte görs några bra plattformare längre. Jag saknar humorn i genren. Som Crash 3, där det egentligen bara är ett fåtal fienden som faktiskt dödar dig. De allra flesta jävlas bara, tappar krukor på huvudet på dig, grodor som kysser dig eller apor som kastar avföring.

Det var allt bättre på 90-talet...

Medlem

Tja, plattformare var iaf bättre då. Spyro 2 måste vara den bästa plattformaren ever, det är fan humor och känsla i det spelet. Första har jag inte spelat lika mycket, men det kan bli kul ändå ^_^

Crash 3 är minnen det med, fan vad man satt i sin ungdom och spelade det.


signatur

Videomupp

Medlem

Hmm, fixade mig ett amerikanskt PSN konto enligt guiden i forumet och se där fanns det! Dock måste jag fråga en sak, kan jag använda mitt svenska Visa för att köpa det eller hur funkar det? Uppenbarligen är det ju inte samma adress på korten, men det kanske inte spelar roll? Hur fungerar det helt enkelt?


signatur

Videomupp

Medlem

Eftersom ingen svarat, så gör jag det trots att det var ett tag sen du skrev tråden.

Det är bara att knappa in, funkar fint för mig. Jag har inte ens skrivit en giltig adress och jag har köpt massvis från amerikanska storen. Har dock inte vågat från japanska.

Medlem

Låter alldeles underbart Tackar för ditt svar ^_^


signatur

Videomupp

1
Skriv svar