Nhl 09 - Ett fz lag [ps3]

Medlem


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Medlem

vi losa, de gjorde mål när det var cirka 10 sekunder kvar =(
(det var förövrigt en annan med också)

Inaktiv

Hur många är ni i ert lag nu?

Vi är 3 pers som skulle behöva förstärka upp med ett par killar. Gärna någon tung back, en vass sniper och ev en målis. Om någon är intresserad att provspela så messa till PSN ID: vicious_spy

Medlem

vi är väl en.. 6-7 stycken. kanske 9 om 2 till accepterar.
Som JAG tycker, så skulle det vara bättre om ni skulle gått över till FragZone-laget.

Medlem

Nån förutom jag som börjar bli less på alla jäkla "baklänges" mål, om ni fatta va ja mena...

När spelaren vänder ryggen mot mål och skjuter (nästan alla skott går i mål)

Hoppas de kommer en patch som fixar de med...


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Ta köksvägen och skjuta slagskott från en viss vinkel är ännu lättare om man bara vet vart man ska skjuta, målvakten flyttar ju på sig!


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Medlem

precis. Men de är lättare att försvara sig om man kör den, och man vet att h*n kör köksvägen och skjuter..

Medlem

Känns lite onödigt att skapa en ny tråd så jag ställer frågan här istället.
Har suttit och redigerat lite och märkt att Elitseriens målvakter har vita hjälmar. Har försökt att ändra Stefan Livs vita hjälm till HV 71-hjälmen men det går ju inte.
Direkt när man trycker på "anpassad" så dyker hjälmen upp men det finns ju ingen chans att spara den, antingen trycker man vidare och får välja på några fula hjälmar eller så backar man och den går tillbaka till den vita?
Är det jag som missat något eller är det en bugg?

ptr
Medlem

hmm visste inte ens att man kunde ändra på hjälmarna. Det som är fult är däremot landslags tröjorna.... oj oj oj vad dom är fula

Medlem

Ja dom är förbannat fula...man önskar att EA plöjer ner lite pengar och skaffar landslag licenserna.

Det är extra irriterande att dom har gjort hjälmarna i spelet och man inte kan använda dom.

Medlem

Tycker man borde få designa hjälmarna själv, typ som med målvaktens skydd.


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

123
Skriv svar