Nån som vill dela ut sitt HOME BETA eller KZ2 BETA imot.....

Inaktiv
Nån som vill dela ut sitt HOME BETA eller KZ2 BETA imot.....

Betas som, Little big planet beta, socom beta, resistance 2 beta, Wipeout HD, Vegas poker, Pixeljunk monsters, lemmings, och mycket mycket mer.
Får jag en av dessa 2 betor (home eller kz2 ) så får ni ta allt ni vill som jag har tankat hem i min psn store. Ta för er så att säga =). Allt jag begär e Home eller Kz2 Betan.

har ni inget av det och endå vill starta en sharing grupp så säg till så skapar vi en, riktigt bra och man tjänar grova pengar på det sammt att man får mycket mera saker på sin hdd.

Dock är ju vissa rädda för att ge ut sin pass och id (hotmail) för att dessa tror att man kan tömma deras plånbok och saker, det e inte riktigt så, så är det om man bara loggar ut och loggar in me hanns namn istället, då blir (om han e online) urloggad och får en ruta där det står typ " you have been looged out, an other user is using your acc" eller nått i den stilen. DET är att ta över nåns konto helt.

Det som sharing innebär är att ni gör en egen Inloggning, (samma sak som när ni gör ett amerikanskt.

Inaktiv

för att skriva in address och saker så väljer ni det andra alternativet som är: dela detta acc med den hära, eller nått i den stilen; jag säger igen ( INTE DET ALTERNATIVET) där ni ska skriva in address och saker, utan det andra, och när ni väl skapat det så kan ni vara online på tex mitt acc medans jag sitter och lirar wipeout, HUR? jo för ni har bara tillgång till min psn store och inget annat. Dock kan dessa persorner köpa spel för era pengar eller ändra era lösen, men brukar själv fråga om deras saker INNAN jag ger ut mitt, ( om d e dom som ska ha saker av mig) för då har jag deras pass och saker som "pannt". dvs. gör dom nått mott mitt acc så fuckar jag upp deras , mer eller mindre, tänk igenom om ni vill skapa en grupp med mig, har ganska mycket vänner som jag sharar med redan och är alltid roligt att shara med mera och göra flera glada. ha en trevlig spelstund nu. mvh/ZmokeR ( som oxå e mitt ps3 id) adda om ni vill.

Medlem

varför ska vi ens göra det?

Edit - nej, jag kommer inte göra det..

1
Skriv svar