Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Men allvarligt, smaken är som baken. Att jämföra konsoler är onödigt.

Vadå onödigt??? Tänk om man bara har råd att köpa en. Vad väljer man då om man inte får jämnföra?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av WaltX:

Men allvarligt, smaken är som baken. Att jämföra konsoler är onödigt.

Vadå onödigt??? Tänk om man bara har råd att köpa en. Vad väljer man då om man inte får jämnföra?

I efterhand. Klart att man är på sin konsols sida. Därför ska man undvika att jämföra konsolerna i efterhand om man inte är riktigt mogen för det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av WaltX:

Men allvarligt, smaken är som baken. Att jämföra konsoler är onödigt.

Vadå onödigt??? Tänk om man bara har råd att köpa en. Vad väljer man då om man inte får jämnföra?

I efterhand. Klart att man är på sin konsols sida. Därför ska man undvika att jämföra konsolerna i efterhand om man inte är riktigt mogen för det.

...Jag är mogen, PS3 äger Xbox360!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av WaltX:

Men allvarligt, smaken är som baken. Att jämföra konsoler är onödigt.

Vadå onödigt??? Tänk om man bara har råd att köpa en. Vad väljer man då om man inte får jämnföra?

I efterhand. Klart att man är på sin konsols sida. Därför ska man undvika att jämföra konsolerna i efterhand om man inte är riktigt mogen för det.

...Jag är mogen, PS3 äger Xbox360!

JAg är också mogen för det och du WaltX!! PS3 äger 360 med hästlängder. Du har aldrig tänkt på vilka spel som kommer till PS3. T.ex. Little Big Planet, Resistance 2, Motorstorm 2, Killzone och Ratchet & Clank spelen som äger skiten ur alla 360 spelen!!!

Medlem

Lås tråden någon. Snälla!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Vila i frid

Nog med fanboism. Tråd låst.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

12
Skriv svar