spel ni kommer köpa/köpt för inte så lång tid sedan?

Medlem
spel ni kommer köpa/köpt för inte så lång tid sedan?

På torsdag antagligen. Blir det nog köp av både Nhl 09 samt Quest for booty (ratchet & clank)
På webhallen, men vet ni något om på webhallen, om man beställer innan tex 4, får man då spelen dagen efter om de finns i lager =)?

Men som trådens igentliga handling, vilka spel köpte du inte för ett så långt tag sedan.
vilka spel kommer du antagligen köpa?

ptr
Medlem

nhl 09 och little big planet är förbokat. hoppas att jag får nhl 09 dagen innan release fick precis bad company som jag vunnit på auktion och lär förmodligen vinna en auktion på soul calibur iv imorgon sen får vi se om man får någon tid över till något annat spel

Medlem

Köpte Heavenly Sword och Conan för lite mindless 1p-action, perfekt för studie-pauserna (som såklart alltid blir för långa) för lite mindre än en månad sedan. Båda var underhållande på sitt eget sätt.

För en vecka sedan så köpte jag Resistance: fall of man då jag ville spela co-op med en polare. Efter att för första gången blivit exponerad av den underbara värld som heter SingStar (yeah, jag är en karaokenörd, och det här är kul på sitt eget vis ) så var jag mer eller mindre tvungen att köpa det också

Så nu borde jag ge fan i att köpa något ett tag framöver ... får väl se hur det blir med det

Medlem

Åh Frippe, vänta tills du upptäcker Singstore, den har slukat många kronor är jag rädd ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Senaste köpen måste ha varit The Darkness(som var oförskämt billigt just då), Soul Calibur 4 och Bionic Commando Rearmed... gissningar på nästa köp är LBP, The Force Unleashed(osäker) och båda Ratchet&Clank-titlarna

Medlem

UT3. BF Bad company incoming


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Nyligen köpt Rainbow six: Las vegas 2 för att ett par arbetskollegor och kompisar tjatat på mig att spela online, hittade det för 250:- så det var inte så farligt.

Sedan kommer brothers in arms hells haighway imorgon, CE utgåvan.

Sist men inte minst så kommer quest for booty inhandlas imorgon på mitt jobb och någon härlig blu-ray film.

Framöver kommer jag förboka Far cry 2 ce edition och Little big planet samt motorstorm pacific rift och Resiatance 2.

Phu, mycket text, men många härliga spel på g!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Köpte Yakuza 2 i helgen. Visst, det är till PS2an, men oj så bra det är. Storyn är bland det bättre jag sett i ett spel.

Medlem

oblivion för ett tag sen, helt underbart! Ska köpa warhead och boka little big planet imorrn


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

köpt nhl 09 nu, blev inget köp av QFB, blir en annan gång.
Men får väl nhl på tisdag eller så ^^

1
Skriv svar