Ratt till GT 5... nurburgring??

Medlem
Ratt till GT 5... nurburgring??

Tänkte köpa en ratt och undrar vilken som är bäst till en billig peng...

Och undrar vilket/vilka spel som har nurburgring med som bana?? Har sett att Gt 5 prologue inte har det.... kanske kommer till full versionen...?

Medlem

De där med ratt är ja osäker om du ska inhandla en billig ... folk ger G25an fantastisk kritik, har inte ratten själv.

Sen de där med "Ringen" så skulle ja tippa på att Gt5p får banan nu med höstuppdateringen som skall innehålla massa godbitar tex krockfysiken.

Medlem

G25:an är given om du känner för att verkligen bre på.

Inaktiv

Race Driver: GRID har den banan.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Logitech G25 är ju till att rekommendera.
dock kostar den nästan 2000kr - men det är den klart värd
(jag köpte min för 2500 - å ångrar inget)

ratten är i äkta aluminium å läder, samt 6-vxl spak å gas, broms och frikoppling.

Raten har en feedback funktion så ifall du krockar eller får sladd så rycker det i ratten

detta är en produkt i väldigt kvalité!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

Raten har en feedback funktion så ifall du krockar eller får sladd så rycker det i ratten

Jag läste det som ryker i ditt inlägg 8) - Det hade varit nåt det....

OK, kanske får bli en G25a då.. Får väl spara en kvart så man har råd...

Inaktiv

Köpte min G25a idag, Ångrar ingenting !
Även jag är Ringen tokig Och jag har Racedriver GRID, sant, grid har Ringen, dock 2 små delar där man knappt känner igen sig om man kan ringen. Om GT5P får fler än de ruskigt tråkiga banorna de har idag, så kommer ja köpa det inom kort, annars hoppas på fler feta Racing spel.
G25an är för övrigt helt underbar till NFS Pro street och F1.

Medlem

ska ev sälja min G25, men är inte säker än, ska nog ha 1500-1700kr för den (då den är väldigt sparsam använd)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar