Ny mäktig KillZone 2 MP trailer!

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Satt och titta på dom här bilderna och höll på att glömma att vända köttbullarna på stekpannan!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Satt och titta på dom här bilderna och höll på att glömma att vända köttbullarna på stekpannan!

Exakt samma situation var jag med om... fast utan köttbullarna.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

*Tur det inte är snyggt i alla fall*

giff giff!

någon som vet ifall det är möjligt att få tag på Beta nycket och i så fall hur?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

*Tur det inte är snyggt i alla fall*

giff giff!

någon som vet ifall det är möjligt att få tag på Beta nycket och i så fall hur?

Jag tror inte att det går... Jag vet att man kan dela med sig av betan, men jag har inte lyckats hitta nån som är villig att göra det

Medlem

Sjukt ny härlig killzone 2 trailer!

http://www.gametrailers.com/player/42076.html


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Riktigt snygga texturer på marken! Se dessutom hur det blåa ljuset från ISA soldaten lyser upp marken. Mycket imponerande hur mycket detaljer som Guerilla games lagt in..

Samt denna som visar riktigt snygg skugg effekt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kan ju säga att bara ljuseffekterna i spelet är värda 10 poäng.

Medlem

http://ve3tro.com/1592/killzone-2-beta-six-hd-videos-action-d...

hoppas ingen visat detta redan men här är några nya gameplay videos... ha så kul

Medlem

Bilden är INGAME, makalöst snyggt

IGN har lagt upp sin förhandstitt på Killzone 2 betan som de fått testa på. Har sällan läst en så enorm positiv respons på ett spel som befinner sig i beta stadiet. Saxat från förhandstitten:

And now you've thrown this beta our way ? surely yet another wily piece of propaganda, you trickster dickster! Sure, we're pushing buttons, wiggling analogue sticks - and stuff is happening on screen as a result ? but this isn't the actual game, surely! There's no way a console game can look this good, right - what sort of foul wizardry is this?

This can't be real. It simply can't be. Sony and Guerrilla Games couldn't have created an end result that (almost) matches the infamous target footage revealed at E3 all those years ago. Could they?

Well, unless our dainty little peepers are deceiving us, the answer to that question is 'yes'.

De avslutar med detta:

That being said, it's hard to see how anyone could deny the sheer technical achievement of the game. No online shooter in the console market could possible claim to look better than Killzone 2, or feature more atmosphere and eye for detail. We get the distinct impression that Sony, after the guffawing of the gaming community post-E3 2005, demanded that Killzone 2 match up to that infamous CG trailer - regardless of the development time or expense. What we're seeing and playing today is the end result of that self-righteous rage, and we absolutely love it. We reckon you'll be pleasantly surprised by just how well Killzone 2 looks and plays. Haters be damned – you'd all best be prepared to chow down on a hefty serving of humble pie on this one...

Länk för hela förhandstitten: http://ps3.ign.com/articles/931/931780p1.html


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hur porrigt snyggt Crysis är?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Om något så är spelet grått. Långt ifrån lika snyggt som Crysis då Crysis har mycket färg, höga texturer och sjukt snygga effekter.
Men fult kan jag inte heller kalla det, men förstår inte varför folk blir så hypade över denna grafik, det är samma sak som med GoW, också bara en gråskala.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Alla screenshots som jag sett är tagna från samma bana. Guerilla har sagt att alla banor inte skall utspela sig på samma ställen utan även "utanför staden"

Citat:

Speaking on the Official PlayStation forums, Guerrilla Games Q&Q Manager Seb Downie promised users, "[Helgan] is not just grey urban wasteland."
Downie's comments go with EGM's August issue Killzone 2 preview, which states that some levels will highlight the "natural beauty" of Helghan. While this doesn’t mean that you’ll be taking in grassy hills and crystal blue oceans, it does serve as an indication that players will get a chance to venture outside of the grey cities and tackle different environments than what's been shown in the trailers.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Se och njut:

nya filmer:

Fysiken i vacker slow motion
http://www.gametrailers.com/player/44150.html

Intro innan man kommer till start menyn
http://www.gametrailers.com/player/44145.html


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fy fan vad vackert.

Edit: Ligger en jävla massa nya camade filmer på gametrailers från CES 09

Edit 2: Världens sexigaste http://www.gametrailers.com/player/42076.html

Medlem

Ballet of Death (Cam)

Sony skulle fan göra en reklamfilm av den här och sälja miljoner ps3'or.
Eldkastarn vid 0.35 och explosionen vid 0.46 = A W E S O M E


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Årets spel 2009 = Killzone 2 =P


signatur

Rawr

Medlem

Otroligt snyggt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

hur många kan man spela online (ex 12 vs 12). ?

Medlem

Det är väl ingen co-op?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

det hoppas jag =D

Medlem
Skrivet av Zamuz:

hur många kan man spela online (ex 12 vs 12). ?

32 spelare (16vs16). Co-op kommer i en DLC så småningom har utvecklarna sagt. Spelet skulle ha blivit försenat om de hade lagt in det vid release.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

synd att det inte är 30, det har väl recistance?
det skulle varit roligare.

Medlem
Skrivet av Zamuz:

synd att det inte är 30, det har väl recistance?
det skulle varit roligare.

32 eller 30, vad är den stora skillnaden? Vad gör två spelare hit och dit? Jag antar att det inte heller är omöjligt att endast köra 15vs15.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Zamuz:

synd att det inte är 30, det har väl recistance?
det skulle varit roligare.

32 eller 30, vad är den stora skillnaden? Vad gör två spelare hit och dit? Jag antar att det inte heller är omöjligt att endast köra 15vs15.

Tror han menar 30vs30.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Zamuz:

synd att det inte är 30, det har väl recistance?
det skulle varit roligare.

32 eller 30, vad är den stora skillnaden? Vad gör två spelare hit och dit? Jag antar att det inte heller är omöjligt att endast köra 15vs15.

Tror han menar 30vs30.

Hehe, aja... Då är det ju en helt annan sak. Själv tycker jag dock att spel med över ~30 spelare nästan blir lite för mycket.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Zamuz:

synd att det inte är 30, det har väl recistance?
det skulle varit roligare.

32 eller 30, vad är den stora skillnaden? Vad gör två spelare hit och dit? Jag antar att det inte heller är omöjligt att endast köra 15vs15.

Tror han menar 30vs30.

Hehe, aja... Då är det ju en helt annan sak. Själv tycker jag dock att spel med över ~30 spelare nästan blir lite för mycket.

Fast får säga att man anpassat de flestaMP banorna väldigt väl i Recistance 2, sjukt roligt online är det i alla fall.

Medlem

En sak som värkar vara kicking ass är när man anävnder sitt sniper gevär, så måste man hålla sin handkontroll stilla för att lättare panga ner dom rödögda krypen, ungefär som när man håller in andan på alla spel för att lättare skjuta nerfiender genom ett enkelt knapp tryck


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

En sak som värkar vara kicking ass är när man anävnder sitt sniper gevär, så måste man hålla sin handkontroll stilla för att lättare panga ner dom rödögda krypen, ungefär som när man håller in andan på alla spel för att lättare skjuta nerfiender genom ett enkelt knapp tryck

Haha japp, och de använder även rörelsekänsligheten i kontrollen på fler sätt i spelet.

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av Jericho:

En sak som värkar vara kicking ass är när man anävnder sitt sniper gevär, så måste man hålla sin handkontroll stilla för att lättare panga ner dom rödögda krypen, ungefär som när man håller in andan på alla spel för att lättare skjuta nerfiender genom ett enkelt knapp tryck

Haha japp, och de använder även rörelsekänsligheten i kontrollen på fler sätt i spelet.

Som att tex att aktivera en bomb


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

12
Skriv svar