Bye bye ps3, säljer SKITEN NU!, FU** OFF SONY

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Zelaxe:

Pojii för fan, sluta vara så jävla fanboi, du tillför knappast något till diskussionen förutom att göra folk förbannade.

vadå får jag inte ha en egen åsikt.. Och jag öppnade mina armar till stackars killen som blev stabbad i ryggen

Du är en stor jävla fanboy.
Det du skrev var ingen åsikt...

Ja, seriöst, om bara alla slutade med fanboy skit vore forumen mycket trevligare att läsa.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Zelaxe:

Pojii för fan, sluta vara så jävla fanboi, du tillför knappast något till diskussionen förutom att göra folk förbannade.

vadå får jag inte ha en egen åsikt.. Och jag öppnade mina armar till stackars killen som blev stabbad i ryggen

Du är en stor jävla fanboy.
Det du skrev var ingen åsikt...

om det inte var min åsikt vad var det då??
var det fakta??

Medlem

Håller med alla andra att forumet skulle bli mycket trevligare utan allt flamandet! Jag vet att jag själv är en av "flamarna", det erkänner jag och jag har lite lätt för att dras med i en disskusion(stavning) men jag ska behärska mig nu och inte hålla på och vara fan boy. Sorry om dom flesta blivit sura på mitt flamande!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Inaktiv

Posta snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Snabbsvar" till höger.

För att komma till det vanliga svarsformuläret, klicka istället på knappen "Svara" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Inaktiv

Först kan jag säga till alla som hakade upp sig på att jag skrev "sjangs" att stå ut, jag lider nämmligen av dyslexi. E inte sur över d, jag menar...hur kunde ni veta?...

Och sen kan jag oxå medela att jag INTE är en FB av ps3. Tycker bara det är synd att..
1. Microsoft måsste köpa tittlar för att hänga me.
2. Att tack vare Microsoft har köpt titteln nu innebär att d blir galet me
fördröjning innan liret kommer.

Men så här i efterand bryr jag mig inte.. JAG E GLAD över att 360 ägare får turen att lira et av dom bässta rpg spelen som någonsin gjorts.

Vi som har ps3 kan ju vara mer en glada endå!!!
Me nyheter om: Killzone 2 multiplayer open beta innan årets slut, home, och resistance 2 för att inte tala om MAG me 256 spelare online. OCH TILL FB SOM HADDE "öppna armar för han som blev huggen i ryggen" SLUTA UPP ME SKITSNACKET!. Du e i fel forum för sånnt snack. Tack för mig

Inaktiv

och sry för mitt posta snabbsvar medelande. Min dator lagga till.

Medlem

Swgoliath, du underlättare ju inte precis för någon som försöker läsa dina inlägg.

"E inte sur över d, jag menar" Seriöst, kan du inte skriva ut mening? För jag tror verkligen INTE att det är din dyslexi som har något med det att göra. För då har du en variant som jag aldrig sett, även fast jag har både familj och har jobbat med många individer som har dyslexi och andra svårigheter. Jag tror helt ärligt bara att du är slarvig, du ligger inte någon som helst på gränsen till att ha grav dyslexi när man läser din text.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Swgoliath, du underlättare ju inte precis för någon som försöker läsa dina inlägg.

"E inte sur över d, jag menar" Seriöst, kan du inte skriva ut mening? För jag tror verkligen INTE att det är din dyslexi som har något med det att göra. För då har du en variant som jag aldrig sett, även fast jag har både familj och har jobbat med många individer som har dyslexi och andra svårigheter. Jag tror helt ärligt bara att du är slarvig, du ligger inte någon som helst på gränsen till att ha grav dyslexi när man läser din text.

Efter läst igenom detta så håller jag med!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Ni är ju på helt fel spår?

Ska vi inte diskutera varför han ska sälja skiten?

Kanske dags för en moderator att låsa tråden snart då den redan har gått överstyr.

Skulle vara roligt om Fz kunde göra nån slags Fanboy "tråd" där alla fanboys kan sitta och babbla hela tiden. Då slipper vi allt annat i resten av trådarna.

Nejmen hoppas att Fz gör något iaf. Öppna en Fanboy flik och låt alla som vill sitta där nere och skriva istället.

Edit :

Visst får alla ha en åsikt det är helt okej men att det att det hela tiden ska börjas bråka går det för långt.

Dom som vill lira God of War 3 och Resistance 2 köper en Playstation 3.

Dom som vill lira Gears of War 2 och Fable 2 nu i höst köper Xbox 360.

Medlem

move along nothing to see here...

Sony kör vidare enligt deras plan...
Bättre det än att bli desperata och göra massa pr-tabbar.

Medlem
Skrivet av BlackZam:

move along nothing to see here...

Okej, detta är för att inte likna fanboy antar jag...

Citat:

Sony kör vidare enligt deras plan...
Bättre det än att bli desperata och göra massa pr-tabbar.

Men så skriver du detta som ändå är fanboy snack...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Asså... Är jag den enda som förstår honom på vissa sätt?

Jag köpte ett PS3 för ett tag sen just av den anledningen att FFXIII skulle komma. Jag har spelat alla spelen i ordinarie serien och ser fram emot del 13. Stod och vägde mellan 360 och PS3 och prioriterade bort vissa spel som va intressanta på 360 just för att får FF i slutändan och nu visar det sig att jag inte hade behövt göra det valet då nu alla spel som jag va intresserad av släpps till bägge konsolerna.

Men alla kanske är så jävla insydda i sina egen världar så att de inte ser sånt. Humorn i denna tråd är helt otrolig när folk skriker fanboys åt varandra i var tredje inlägg. Diskussionen kan nästan inte komma närmre sandlådan utan att man måste ta till hink och spade.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Asså... Är jag den enda som förstår honom på vissa sätt?

Jag köpte ett PS3 för ett tag sen just av den anledningen att FFXIII skulle komma. Jag har spelat alla spelen i ordinarie serien och ser fram emot del 13. Stod och vägde mellan 360 och PS3 och prioriterade bort vissa spel som va intressanta på 360 just för att får FF i slutändan och nu visar det sig att jag inte hade behövt göra det valet då nu alla spel som jag va intresserad av släpps till bägge konsolerna.

Men alla kanske är så jävla insydda i sina egen världar så att de inte ser sånt. Humorn i denna tråd är helt otrolig när folk skriker fanboys åt varandra i var tredje inlägg. Diskussionen kan nästan inte komma närmre sandlådan utan att man måste ta till hink och spade.

Men om alla spel du vill ha släpps till båda konsolerna hade du ju ändå blivit tvungen att välja någon av dem. Så vad spelar det för roll nu i efterhand?

Medlem

Insåg nu att jag skrev lite fel. Det jag menar är att alla spel som va intressanta till PS3 kommer till 360 oxå så att jag hade kunnat spara 1500:- i bara konsolkostnad genom att köpa en 360.


signatur
zsm
Medlem

en anledning till att inte sälja sin ps3 är: http://www.fz.se/spel/valkyria-chronicles

'nuff said.

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Insåg nu att jag skrev lite fel. Det jag menar är att alla spel som va intressanta till PS3 kommer till 360 oxå så att jag hade kunnat spara 1500:- i bara konsolkostnad genom att köpa en 360.

Måste hålla med dig lite.. samt verkar ju 360 fått ensamrätt på star ocean.. sen har 360 en massa andra titlar som lockar.. GoW2 och Fable 2 t.ex .. kännas faktiskt som att PS3an får nå blocket och en 360 inhandlas igen.. nu när man snart ska kunna köra spelerna från hårddisken på 360 så slipper man flygplansljudet också

Medlem

Inom några år så tror jag inte att det kommer finnas så många exklusiva spel alls. Företagen tjänar otroligt mycket mer pengar på att släppa stora titlar till flera konsoler, så exklusiva spel lönar sig helt enkelt inte längre.

För mig så räcker PS3 länge. En xbox 360 kommer jag inte köpa förrens de sänker priset ännu mer än vad de redan gjort. Och då bara för att komma åt de få exklusiva spel som faktiskt intresserar mig. Nej, i slutändan tror jag att andra saker kommer att påverka. Typ, vilka andra funktioner som konsolerna ger.

Medlem

E besviken på Sony!
Fattar inte varför dom inte nämnde att Mafia 2 e exlusive på playstation,Gears of war kommer till playstation de e ja glad för hoppas Fable 2 kommer med,mitt favorit spel va 1:An !

Medlem
Skrivet av FunnX:

E besviken på Sony!
Fattar inte varför dom inte nämnde att Mafia 2 e exlusive på playstation,Gears of war kommer till playstation de e ja glad för hoppas Fable 2 kommer med,mitt favorit spel va 1:An !

Microsoft ger ut Gears, det kommer knappast till ps3...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av FunnX:

E besviken på Sony!
Fattar inte varför dom inte nämnde att Mafia 2 e exlusive på playstation,Gears of war kommer till playstation de e ja glad för hoppas Fable 2 kommer med,mitt favorit spel va 1:An !

Microsoft ger ut Gears, det kommer knappast till ps3...

Om det gjorde det så skulle det skapa en större storm än vad FFXIII saken har gjort. XD

Medlem
Skrivet av FunnX:

E besviken på Sony!
Fattar inte varför dom inte nämnde att Mafia 2 e exlusive på playstation,Gears of war kommer till playstation de e ja glad för hoppas Fable 2 kommer med,mitt favorit spel va 1:An !

Och sen när är Mafia 2 exklusivt till ps3?


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Enda spelet som jag saknar till PS3:an är Dead Rising, får väl hoppas på att det kommer nu när en Wii ver är på G

Förövrigt verkar det jävligt korkat att köpa en konsoll för ett enda spels skull.

Inaktiv

Pinsamt att lipa över att ett spel inte är exklusivt.

Fanboyism är ju en mognadssak, sånt höll jag på med för länge sen, när man var typ 12 år gammal... SNES vs Sega Megadrive. (Att SNES var överlägsen är en annan sak )

Numera kunde jag inte bry mig mindre. Tog sony "sjangsen" btw?

Medlem

Det är såpass många spel som går multi-platform numer att man knappt orkar bry sig... inte jag åtminstone.

Medlem

Haha, Fanboy bitchfight!

För övrigt verkar det som alla på internet lider av Dyslexi, undrar hur detta kommer sig...


signatur

---
Boo!

Inaktiv
Skrivet av redmac:

sedan har VI massvis med exklusiva titlar som kommer i höst och nästa år.

Haha... vi... jobbar du på Sony eller?

Medlem

Vad är det som händer? Spela roll? Ät en kaka och spring ut i solen?

Folk...

Medlem

Man kan ju faktiskt äga fler än en konsol


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag kör på PS3 för att få bluray och för att dom första boxarna inte hade HDMI (jag vet att det finns det nu).
Desutom så tycker jag det känns som av de få spel som inte släppts på båda konsolerna så har de flesta 360 exlusiva anlänt till PC så småningom.

Medlem

Men fan, var de inte FF13 de ryktades om att de hade svårt att få plats med på en blu-ray-skiva? Hur fan kan de då göra en 360-version..

123
Skriv svar