1080p på ps3
Jag undrar om jag kan några spela ps3 spel i full hd dvs 1080p, på alla spel jag har (uncharted, ratchet och bf:bc står det bara 720p. Har någon nån koll på om det finns nåra 1080 spel och vilka dom isf är?
härligt :), vad e snakeball o super rub a duck? Låter skummt.
oj, det är ju ganska uselt..
najs, synd att inte uncharted har 1080 stöd det hade sett grymt bra ut isf
jag prövade virtua tennis 3 demot och mdet funkade lustigt nog i 1080 p
den skalar nog upp till 1080i vilket är förstorad 720p, om det är bättre eller sämre vet jag inte.
njaa, det är exakt samma sak, 1080i är bara förstorad 720p
i det här fallet går det nog på ett ut.
Då stänger jag av allt förutom 1080p :), föresten vart gör man det?
Jag undrar om jag kan några spela ps3 spel i full hd dvs 1080p, på alla spel jag har (uncharted, ratchet och bf:bc står det bara 720p. Har någon nån koll på om det finns nåra 1080 spel och vilka dom isf är?
herre gud finns massor av full hd spel.
herre gud finns massor av full hd spel.
Hur fan lyckas du särskriva det ordet? Otroligt.
Och för det andra, istället för att skriva ett sådant inlägg du gjorde nu så skulle du ju kunna skriva några full-HD spel istället om det nu finns så många.
Det snyggaste som finns på PS3an just nu är helt klart Super Stardust HD, kostar typ 90kr på PSN och är i FullHD, sedan har du Gran Tourismo 5: Prolouge som körs i 1080p sen vet jag fan inte så många fler, Wipeout HD kommer även det köras i fullHD. Ninja Gaiden Sigma tror jag också stödjer fullHD.
Hittade denna nu: http://www.makeyougohmm.com/ps3-1080p-games/
Ser tamt ut, om den stämmer eller ej vet jag inte heller
En styck signatur.
gta4 kör absolut inte 1080p, inte ens 720p om jag minns rätt.
Jaså?... varför spelar jag mitt gta4 med 1080p? ... Du är ute och cyklar grabben...
Du vet inte vad du pratar om.
Du spelar inte spelet i 1080p lika bra att du lägger ner på en gång och lär dig cykla i stället.