Betala 85 miljoner kr för Dying Light - bli en actionhjälte
B film som man betalar för att den ska göras?
Dying Light - Steven Seagal edition
..:: trickeh2k ::.. http://youtube.com/trickysaer Windows 10 Pro - i7 4790k @ 4,5Ghz - ASUS Maximus VII Hero - 8GB AVEXIR Blitz 1.1 Blue LED CL10 2400Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 780 Classified - ASUS VG248QE - Samsung SyncMaster P2450H - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - A-Data SX900 128GB, Samsung EVO 840 120GB, SanDisk Ultra II 480GB, 2TB WD Caviar Black - ASUS Xonar DX - HyperX Cloud Revolver - Blue Yeti - Corsair 750D - Custom water loop
Nästan som att köpa star citizen basic med ett skepp. Som hittat hehe.
Jag som inte är så insatt var ju bara tvungen att kolla upp vad det dyraste skeppet I SC kostar. Men jag får inte ihop mattematiken.. $17.500 (någon supermegadeluxutgåva med dyraste skeppet) är ju extremt långt från $10.000.000, men jag förstår skämtet. Tror jag.
Nästan som att köpa star citizen basic med ett skepp. Som hittat hehe.
Jag som inte är så insatt var ju bara tvungen att kolla upp vad det dyraste skeppet I SC kostar. Men jag får inte ihop mattematiken.. $17.500 (någon supermegadeluxutgåva med dyraste skeppet) är ju extremt långt från $10.000.000, men jag förstår skämtet. Tror jag. hehe(?)
Fortfarande en löjligt stor summa. Men till skillnad från priserna för att stödja SC så får jag intrycket att det här Dying Light paketet är ett (intentional) skämt.
Hehe helt sjukt. Det var inte värt det. Tyckte för 85 miljoner och endast få en liten biroll för filmen men detta var absolut inte värt det. Men som det är sagt här mycket pengar och inget vettigt. Du finansierar filmprojektet utan få lön för det verkar det som även om filmen kommer kosta mer.