Något bra spel till Playstation 3

Inaktiv
Något bra spel till Playstation 3

Tjena!

Jag har en PS3 och dom spelen jag har till den är Ratchet & Clank, Uncharted och GTA IV. Kan ni ge lite tips på flera grymma och roliga spel till den.:)

MVH
Homer_Simpson

Inaktiv

Jag brukar rekommendera Conan, men det är jag tydligen ensam om att tycka om...

Battlefield: Bad Company har ju inte släppts ännu men demon är förbannat kul...

Inaktiv

riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge racerrrrrr

Medlem

Cod4 och UT3


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det kommer ett imorgon.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

cod4, mgs4, motorstorm och resistance

Medlem

Stick och köp Metal gear solid 4 imon (om du får tag på nåt exemplar vill säga)

Medlem
Skrivet av Gooso:

Stick och köp Metal gear solid 4 imon (om du får tag på nåt exemplar vill säga)

Det kommer inte gå, man får nog vänta en vecka. Slutsålt direkt tippar jag på...:up::down:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Gooso:

Stick och köp Metal gear solid 4 imon (om du får tag på nåt exemplar vill säga)

Det kommer inte gå, man får nog vänta en vecka. Slutsålt direkt tippar jag på...:up::down:

Men, men, jag kommer ändå inte köpa det förrens i slutet av månaden...

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Gooso:

Stick och köp Metal gear solid 4 imon (om du får tag på nåt exemplar vill säga)

Det kommer inte gå, man får nog vänta en vecka. Slutsålt direkt tippar jag på...:up::down:

MGS4 kommer ej sälja slut överallt, inget MGS har varit svårt att få tag på vid release. Och när MGS2 släpptes så fanns det väl typ 30+ miljoner sålda ps2or värden över minst? Och under MGS3 80+ miljoner.

hur ska det bli en brist på spel med konsolbas på typ 13 miljoner? Om de inte vill skapa en brist själva.

Inaktiv

Herregud?

Spelbutiken säljer MSG4 redan nu för 499 kronor och det finns i lager?

Grabbar, det kommer inte bli slutsålt eftersom spelet har varit ute några timmar

http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=51121

Edit, det är inte änns slutsålt som iaf Halo blev

Inaktiv

Metal gear solid 4 blir det ett köp av och Battlefield Bad company!:p

Inaktiv
Skrivet av Homer_Simpson:

Metal gear solid 4 blir det ett köp av och Battlefield Bad company!:p

Helt rätt tycker jag!

Själv så har man en 360 och ska inskaffa bad Company om jag då får en ny TV x)

Antigen en billig 42 tummare,eller en dyr 32 tummare

Inaktiv
Medlem

ingen som kan tipsa om nåt bra coop spel ?
helst inte nåt shooterspel för det e inge vidare på konsol imo
och inget bilspel för det har jag redan 3 stycken (väldigt besviken på att burnout paradise inte hade splitscreen btw) :/

Medlem

Ett spel jag STARKT rekommenderar är SKATE. Klockrenaste skatespelet jag någonsin kört. En fruktansvärt stor skillnad mellan skit spelen Tony Hawk och detta. Ett måste att ha i spelhyllan!


signatur

Ludvig, Over and Out!

Medlem
Skrivet av Ludvig:

Ett spel jag STARKT rekommenderar är SKATE. Klockrenaste skatespelet jag någonsin kört. En fruktansvärt stor skillnad mellan skit spelen Tony Hawk och detta. Ett måste att ha i spelhyllan!

Tack för tipset kom på nu att det finns som demo också!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Lånar tråden lite till mitt första inlägg på forumet.

Nu på onsdag tänkte jag införskaffa två nya spel till PS3, men har en hemsk beslutsångest om vilka jag ska välja.

Ett som jag är rätt säker på är Oblivion: Game of the year Edition. Bara hört gott om det och jag är intresserad av RPG- och actionspel.

Nu till det andra spelet. Först var jag helt säker på BF: Bad Company, men efter att spelat sönder demot till den graden att jag nästan tröttnat på det, och även insett att online-läget endast kommer innehålla Gold Rush, så har jag bestämt mig för att skippa det.

De jag pendlar mellan är MGS4, Skate och Dark Sector.

Problemet med MGS4 är att jag aldrig någonsin spelat ett MGS-spel. Jag vet, det är hemskt, men PS3 är den första konsolen jag äger från Sony. Däremot så har jag varit duktig och läst igenom i princip allt som finns om spel-seriens story, samt sett en hel del filmer. Det är väl förmodligen väldigt kortfattat förklarat, så jag undrar om det är tillräckligt för att kunna njuta av spelet? Har ju hört att det ska vara omänskligt långa cutscenes, vilket kan suga rätt rejält utan något intresse för storyn.

Andra tips på bra spel är också välkomna. Gillar i princip alla sorters spel. Racing-spel kan jag dock vara utan, alltid varit extremt dålig på dem.

Medlem
Skrivet av Glas:

De jag pendlar mellan är MGS4, Skate och Dark Sector.

Jag hårddiggar MGS4, och det borde du också göra. Visst, halva spelet är mellansekvenser, mycket av handlingen refererar till de tidigare delarna i serien, men trots detta, vilket spel!

Inaktiv

Tror jag har bestämt mig nu iaf. Lutar starkt mot Oblivon och MGS4. Kan ju inte missa förra årets samt årets spel till PS3.

Tack för tipset!

Inaktiv

Dessutom så är ju multiplayerläget i MGS4 helt grymt roligt. Vet inte om det är en faktor som spelar roll men så är det. Om man gillar ett lite mer "smygigare" CS.

Lite mer som jag tycker det borde ha varit.

Medlem
Skrivet av Ymir83:

Dessutom så är ju multiplayerläget i MGS4 helt grymt roligt. Vet inte om det är en faktor som spelar roll men så är det. Om man gillar ett lite mer "smygigare" CS.

Lite mer som jag tycker det borde ha varit.

absolut! riktigt bra jämförelse, samt känns spelarna BETYDLIGT mognare vilket är ett stort plus.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar