PS3 Utan HD Tv
Finns väl redan en miljon såna här trådar... Så testa att söka en gång innan du postar en likadan
Har man väl spelat på en HDTV vill man verkligen inte gå tillbaka till en vanlig gammal TV, men annars så funkar det. Hade själv ingen först. Bilden blir jävligt mycket skarpare och om du tänkt kolla på BD-filmer är det ett måste.
Ja grafiken och effekterna är exakt likadana på en SDTV som på en Full-HD, enda skillnaden jag märker är texturerna som sagt. På en HDTV så får du mycket rakare och skarpare texturer än vad du får på en SDTV med interlaced pixellinjer. Men ett spel blir ju inte bättre med bättre texturer enligt mig.
funkar alldeles utmärkt spelade 360 på sdtv länge utan problem, bara när man väll uppdaterat vill man inte gå tillbaka igen
Jag har en 50" full-hd som iofs ser jäkligt bra ut, men även en lite äldre 32" SDTV. Det är säkert något fel på mig men jag ser inte såååå stor skillnad faktiskt. Helt klart bättre färger och texturer på HDskärm fast jag hade helt klart överlevt med en SDTV, om den hade gått att montera på väggen dvs.
är du säker på att du kör rätt upplösning?
iofs finns det full-hd tv's som är riktigt risiga.
en kompis sålde bort sin full-hd tv han skaffade en gång och köpte sig en sony hd-ready (1366*768) den visade mycket bättre bild så full-hd osv är lite mygel ibland folk tror att det automatiskt är bättre.