Spela fortsättningen på Half-Life: Opposing Forces nu
Det här är lika intresant som om Camilla Läckerberg hade gjort en uppföljare till Sagan om RIngen.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Att Valve tillåter såna här betalmodifikationer, av undermålig kvalité, baserade på deras egna IP känns ändå som deras sätt att säga: "Vi är klara med Half-Life", utan att faktiskt säga det.
Det här är lika intresant som om Camilla Läckerberg hade gjort en uppföljare till Sagan om RIngen.
Spot on som vanligt, Jose- uuh, Slashgibber!
Ang. själva spelet: Jag tänker härmed repetera mig själv lite.
Är en stor modd-entusiast, men... det där såg bara alldeles för generiskt ut. Som en custom map till Gmod, typ.
Jag menar, se på Black Mesa. Se på Minerva. Till och med det väldigt blygsama HL2 Update är ju ljusår förre detta.
Och säg inte att rösten som talade skulle vara Gman? För isåfall så har jag ingen ytterligare kommentar.

Och säg inte att rösten som talade skulle vara Gman? För isåfall så har jag ingen ytterligare kommentar.
Jo, jag hörde några försök till att imitera g-mans udda tonlägen så det är ingen tvekan om att set skulle vara han.
Detta vore kanske en helt ok mod om den var gratis, att ta betalt för den och skylta med Valves välsignelse gör dock att det gränsar till lurendrejeri.
Skulle vilja ha Läckberg i trosor och bh som skriver och läser om Nordiska troll med långt hår kedjor ringar och Tomtar, vättar Hel och Asa
Men hörru... Vad hade det med något att göra? Väx upp!
Spot on som vanligt, Jose- uuh, Slashgibber!
Ang. själva spelet: Jag tänker härmed repetera mig själv lite.
Är en stor modd-entusiast, men... det där såg bara alldeles för generiskt ut. Som en custom map till Gmod, typ.
Jag menar, se på Black Mesa. Se på Minerva. Till och med det väldigt blygsama HL2 Update är ju ljusår förre detta.
Betygen var låga på Steam också. Dålig story, repetativa strider och allmänna designproblem på banorna var genomgående i kommentarerna.
I came here to ruin your day. God sent me.