Ratchet&Clank, Tools Of Destruction...

Medlem
Ratchet&Clank, Tools Of Destruction...

Lillgrabben fick detta igår på sin födelsedag men givetvis var det jag som fastnade... Förjävla roligt spel!!! Rekommenderas!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

köpte det samtidigt som ps3 an för ett tag sen, men har inte provat det än,
får nog ta köra lite då

Inaktiv

Ska köpa det vid nästa löning, har ca 40 timmar storhelgsob att spendera på lite goa grejer. Sugen som bara den verkar som det är riktigt skoj.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Jag har försökt att köpa det de senaste 2 veckorna, varenda internetaffär verkar ha slutsålt på detta.
Beställde tillslut från megastore.se som stog att de hade, men klart som fan att de ändrade det till "beställningsvara" dagen efter. Har redan betalt så jag får stå ut i "5-8 arbetsdagar" :'(

Inaktiv

Har du inget annat kul att petah på under tiden ?

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

Har du inget annat kul att petah på under tiden ?

Lustigkurre

Medlem

Sjukt roligt!!! Har suttit hela kvällen med ungarna... Kalas!!!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Sjukt roligt!!! Har suttit hela kvällen med ungarna... Kalas!!!!!

Vänta bara tills ni klarat det och ska köra igenom det igen på en lite svårare nivå.
Blir ett helt galet röj då!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

köpte det samtidigt som ps3 an för ett tag sen, men har inte provat det än,
får nog ta köra lite då

WoooW.... Så du har haft spelet men inte spelat det? daim xD Broshan köpte det för ett bra tag sedan då jag tog över spelet och klarade det på några dagar. Om du inte har testat det än så gör det. Det är ett riktigt ballt spel också senare när man har klarat det och gör om det med en svårare grad.
Det ända jag tyckte var dåligt var slutet. Man förstog inte så mycket. Bara ett det kommer en uppföljare


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

Rekommenderar varmt eldkastaren ...

Fullt xp'ad och uppgraderat äger den stenhårt allt o allting.

Inaktiv

Japp det blir ett spel som kommer att inhandlas när jag köper min PS3a i sommar.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

måste hålla med om att detta spel är vansinnigt roligt.

Är precis på väg in till slutbossen, sen blir det till att köra ett varv till, man får visst behålla alla vapen och svårighetsgraden höjs, vilket bara är positivt. Då blir det nog till att köra på engleska också så man får höra hur det "egentligen" ska låta. drygt att man måste ändra i xmb bara och inte kan byta språk inne i spelet.


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Medlem
Skrivet av emartin:

måste hålla med om att detta spel är vansinnigt roligt.

Är precis på väg in till slutbossen, sen blir det till att köra ett varv till, man får visst behålla alla vapen och svårighetsgraden höjs, vilket bara är positivt. Då blir det nog till att köra på engleska också så man får höra hur det "egentligen" ska låta. drygt att man måste ändra i xmb bara och inte kan byta språk inne i spelet.

ja det är faktiskt lite segt, dock har jag vant mig vid svenskan och det gör spelet bara mer fånigt och roligt, på något konstigt vis...

Min favorit är discobollen i samband med att göra om fienden till pingviner, det är ett riktigt disco party det


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Adrig använt discokulan o en mängd andra "extra vapen" ... har alltid pangat på för fullt med de andra vapnen, för att levla upp dem

jag är iofs den typen av spelare som nästan aldrig använder granater osv i cod osv för att det känns som slöseri när ett välriktat skott gör jobbet lika bra

1
Skriv svar