Hjälp med mitt Ps 3!

Inaktiv
Hjälp med mitt Ps 3!

Hej, skaffade ett PS3 för ca 1 månad sen begagnat. Allt fungerade som du skulle tills för ca någon vecka sen, då helt plötsligt så fungerar inte bluray kontrollen å det går då inte helr installera den. Mina handkontroller måste man också varje gång koppla till usb sladden innan man kan ánvända dom trådlöst. Så jag undrar vad kan felet vara? Måste jag lämna in den elr är det bara något simpelt fel jag gör?

Medlem

Hmms, du trycker väl på Ps-knappen för att aktivera dem när du startat konsollen va?

Inaktiv

Ja de e klart jag gör det. som sagt allt fungerade som det skulle när jag fick det.

Medlem

det är inte så enkelt att batteriet i handkontrollen är slut? blinkar den röda lampan på kontrollen eller lyser den med fast sken?,, sätt annars kontrollen så den max laddas, (det gör du automatisk då du anslutit kontrollen till konsolen via usb sladden.. kan ta ca 2-3 tim?.. ) du har säkert gjort det men även de enklaste saker kan mästaren missa .. lycka till iaf

Medlem

ursäkta mig.. missade att det var bluray kontrollen du pratade om först.. trött i dag

1
Skriv svar