Medlem
Ang. Cod 4 köp

Hade tänkt att man skulle köpa cod 4 och Ac men vill inte betala så mycket för cod4 (Assasins creed ett givet köp ).... därför funderar jag på att sälja mitt Resictance FOM till eb games ca 300 kr tror jag jag får för det, men tror ni jag kommer sakna det??

Har ju kört ganska mycket online(stollt grad dock glömd för det var ett tag sen ) , känner alltid att jag kommer sakna det därför undrar jag hur cod 4 online lägen ser ut och om ni tycker jag ska spara fom och lägga ut 600 kr för ett helt cod 4 eller byta in det :(?

Vill att ni ska påverka mig så mkt som möjligt undrar vad jag missar med att köpa Cod 4 och säljer Fom finns det någon skillnad i online lägena , för det är mest online läget jag är ute efter
Om dom är edentiska är det vell ingen idé att köpa Cod 4 ihuvetaget

Alltid tacksam för svaren

Medlem

Får man verkligen något i inbyte för Resistance? Ser ungefär 100 st såna begagnade varje gång ja är inne i någon spel butik.

Jag lovar att du inte kommer bli besviken med COD4 om du tyckte resistance var kul. Resistance är ju Call of duty med phew phew lazer weapons och aliens.

Medlem

hehe ska ta och ringa eb games och fråga dock 10 % extra pengar i min närmsta butik

Medlem

kommer det komma något demo till konsol skule vara intressant och se hur grafiken ser ut där ist för på min 4 år gammla data

1
Skriv svar