Nintendo - skyldiga mig pengar!

Gen
Medlem

Haha, skrattar så jag gråter

Medlem
Skrivet av warh0g:

Dom har en artikel om den coolaste roboten jag någonsin sett

Medlem
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Jag köpte en Wii igår. Först var jag jätteglad och trodde att helgen skulle bli jätteskoj och så. Ni vet. Spela. Hur som helst, jag skulle köra bowling på min Wii, och det var då det hände. Det blev en spricka på TV-rutan, och handkontrollen gick sönder.

Skandal! Så jag ringde upp dem, och de sa att man INTE får släppa taget om handkontrollen. Men det är ju bowling!, sa jag. Det sket de förstås i. Men så kan de inte göra liksom. De rövnissarna måste ju skriva spelreglerna i handboken!
:evil:

Så nu funderar jag på att ringa Sverker Olofsson. Ni vet, gubben på Plus. Men han är säkert på semester nu. Typ ingen TV-människa jobbar på sommarn. Man får bara en massa repriser och så. Kanske inte på nyheterna, men jag vet inte.

Låter ju som en sån här amerikansk grej som tanten som stoppade katten i mikron för att den skulle bli torr men katten sprängdes och tanten stämmde tillverkarna för att dom inte skrivit att man inte skulle stoppa katten i mikron i instruktionsboken


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

han skämtar. det är bara att läsa hans andra trådar.

Medlem

hahaha, synd du


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Jag köpte en Wii igår. Först var jag jätteglad och trodde att helgen skulle bli jätteskoj och så. Ni vet. Spela. Hur som helst, jag skulle köra bowling på min Wii, och det var då det hände. Det blev en spricka på TV-rutan, och handkontrollen gick sönder.

Skandal! Så jag ringde upp dem, och de sa att man INTE får släppa taget om handkontrollen. Men det är ju bowling!, sa jag. Det sket de förstås i. Men så kan de inte göra liksom. De rövnissarna måste ju skriva spelreglerna i handboken!
:evil:

Så nu funderar jag på att ringa Sverker Olofsson. Ni vet, gubben på Plus. Men han är säkert på semester nu. Typ ingen TV-människa jobbar på sommarn. Man får bara en massa repriser och så. Kanske inte på nyheterna, men jag vet inte.

Jag har inte läst dom andra inläggen i denna tråd. Jag behöver bara läsa första inlägget. ALLT är 100% DITT FEL, i detta fall. Det står KLART OCH TYDLIGT att man ALLTID ska använda Wrist Trap som medföljer. Du har inge som helst anledning att skylla ifrån dig, tyvärr. Personligen använder jag aldrig wrist grejjen, jag är inte så klantig att jag kastar in kontrollen i TV'n...


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

akakakakakakakakaka.

12
Skriv svar