Upplev de första Bioshock-spelen på PS4 och Xbone
Det andra spelet är så långt från en modern klassiker som någonting överhuvudtaget kan komma. Spelvärldens motsvarighet till The Phantom Menace.
Jag och många andra tycker 2:an är bäst i serien, bl. a TotalBiscuit. Den har bäst gameplay och storyn känns personlig. Atmosfären är grym och man känner sig verkligen som en Big Daddy (en outdated sådan).
Hade ingen aning att Bioshock Infinite sålde dåligt? Trodde alla älskade spelet o avgudade Ken Levine?
Jag och många andra tycker 2:an är bäst i serien, bl. a TotalBiscuit. Den har bäst gameplay och storyn känns personlig. Atmosfären är grym och man känner sig verkligen som en Big Daddy (en outdated sådan).
Finns folk som tycker Phantom Menace är den bästa Star Wars-filmen också.
~~
Jag skulle gärna se upphottade versioner av Bioshock 1 och 2 till PC. Kom igen, 2K. Ni gillar väl pengar?
Hade ingen aning att Bioshock Infinite sålde dåligt? Trodde alla älskade spelet o avgudade Ken Levine?
Alla gillar nog personligheterna, storyn och den grafiska designen av spelet.
Stridssystemet är ganska medel och ger inga häftiga eller roliga upplevelser. Är nog där spelet faller när storyn och upplägget är riktigt bra men resten bara "meh".
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Det andra spelet är så långt från en modern klassiker som någonting överhuvudtaget kan komma. Spelvärldens motsvarighet till The Phantom Menace.
Älskade första spelet de andra gilla jag inte alls ...:D
Grymt, men spelen blir inte bättre med bättre grafik De är redan bra.
"Det sålde dessutom så dåligt att 2K Games mer eller mindre la ner hans studio."
Vart har ni fått denna infon ifrån? Infinite sålde galet bra och gjorde bra vinst. Ken Levine bestämde sig själv för att göra ett spel med ett mindre antal utvecklare och studion lade således ned.