"Han vaknade just med sin sexleksak" – Conan O'Brien och Pewdiepie spelar Far Cry: Primal

Robot
"Han vaknade just med sin sexleksak" – Conan O'Brien och Pewdiepie spelar Far Cry: Primal
Medlem
"Han vaknade just med sin sexleksak" – Conan O'Brien och Pewdiepie spelar Far Cry: Primal

Trodde aldrig jag skulle säga det men det var faktiskt
ett ganska roligt klipp


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Det enda tillfälle jag kan uppskatta pewdiepie är när han spelar med connan, tydligen. Han kanske borde satsa på att göra klipp med andra


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

"Spelet i fråga är Far Cry: Primal som precis släppts för PS4 och Xbox One och som även släpps för PC nästa vecka"

Sådär. Lite mer korrekt.

Medlem

pewdiepie är inte så rolig när han sitter bredvid conan o brian..

Medlem

Troligtvis det första klipp jag sett med Pewdiepie där han är tyst och sansad. Conan ägde scenen

Inaktiv
Skrivet av ForrestFox:

Troligtvis det första klipp jag sett med Pewdiepie där han är tyst och sansad. Conan ägde scenen

Min teori är att Conan efter femte omtagningen vände sig till Felix, stirrade honom i ögonen och sa
SHUT.
THE.
FUCK.
UP.

...Eller så har han bara mognat!

Medlem
Medlem

Felix var ganska blyg och kontrollerad, jag tror det kan vara svårt att anpassa sig till den amerikanska tv-censuren mm. halva grejen med PewDiePie är ju att han kläcker ur sig precis vad som helst och att vara med i Conan är en riktigt stor grej.

1
Skriv svar