Spela Shadwen-demo, sänk priset på fullversionen

Robot
Spela Shadwen-demo, sänk priset på fullversionen
Medlem
Spela Shadwen-demo, sänk priset på fullversionen

Det var minsann intressant koncept tror det kan lyckas bra!

+1 i min bok

Medlem

Ett demo?! Det var inte igår.

Medlem

Såg sjukt najs ut, ska definitivt testa demot

Medlem

Skall det verkligen stanna sådär? Jäklar vad irriterande. Hoppas det bara var en effekt i videon och inte i spelet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Skall det verkligen stanna sådär? Jäklar vad irriterande. Hoppas det bara var en effekt i videon och inte i spelet.

"2 minutes trying to play, the game pause every time you stop, that annoy me so hard! Sorry, I can't help lowering the price, lol."

"+Reinaldo Nolasco Sanches In the keybindings screen you can set a key for time toggle. Tap that and time will continuously move forward. Furthermore, time moves while you crouch, so you can wait for the guards while hiding."

(från kommentarerna under videon på Youtube)

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av conthox:

Skall det verkligen stanna sådär? Jäklar vad irriterande. Hoppas det bara var en effekt i videon och inte i spelet.

"2 minutes trying to play, the game pause every time you stop, that annoy me so hard! Sorry, I can't help lowering the price, lol."

"+Reinaldo Nolasco Sanches In the keybindings screen you can set a key for time toggle. Tap that and time will continuously move forward. Furthermore, time moves while you crouch, so you can wait for the guards while hiding."

(från kommentarerna under videon på Youtube)

Hmm, Ok, tackar. Vet inte om jag skall testa då, verkar som om det kommer bli en irriterande feature.

// edit

Antar att det var meningen med "Det utspelas i medeltidsmiljö och har inslag som att tiden står still när du gör det" som fick mig att tänka "när jag gör vad?"....


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare
Skrivet av conthox:

Skall det verkligen stanna sådär? Jäklar vad irriterande. Hoppas det bara var en effekt i videon och inte i spelet.

Japp kännde samma sak, att tiden står still när du inte rör på dig är irriterande

Medlem

Hm, så det är lite som SUPERHOT?

Releasehästryttare
Skrivet av disinfect:

Hm, så det är lite som SUPERHOT?

Varför tror du demot släpptes idag ?

1
Skriv svar