Hemska miljöer och skruvade fiender i senaste Dark souls III-trailern

Robot
Hemska miljöer och skruvade fiender i senaste Dark souls III-trailern
Medlem
Hemska miljöer och skruvade fiender i senaste Dark souls III-trailern

Längtar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem

Synd att spelet ska vara så svårt men förstår också att det är charmen med det

Medlem

Ooh, gåshud Bloodborne var nog ett ganska nyttigt sidospår för From soft, striderna flyter så rasande mycket bättre i trean jämfört med tidigare souls spel.

Medlem
Skrivet av Gen:

Synd att spelet ska vara så svårt men förstår också att det är charmen med det

Nu har jag inte spelat något Souls-spel, men Bloodborne blir i alla fall lätt när du väl vet hur fiendernas attacker fungerar.

EDIT: Jag kanske lekte lite väl mycket "Captain Obvious", men så länge du har tålamodet att dö några gånger först, borde du nog gilla det i slutändan.

Medlem

Som folk säger det är inte svårt bara annorlunda. Försök att spela ett fotbolls spel utan att i förväg veta vad fotboll är.

Inaktiv

Tror man färgas ganska mycket av vilket Souls-spel man spelade först.
Enligt min åsikt ser detta precis som Bloodborne för enfärgat och överdesignat ut. Det mesta är svart eller grått.
När slotten har 400 tinnar och torn, gargoyles och statyer överallt ser det mer ut som Final Fantasy än något annat och det blir mycket mer "japanskt" (dåligt).
Precis som Yharnham nästan var en karikatyr av ett viktorianskt London känns detta också mer karikatyraktigt än som en riktig plats.

Medlem

en nedstämd version av true colors?
vilket bisarrt och dåligt låtväl.

Medlem

Älskar låtvalet.

SoL
Medlem

nej fy, den låten passade inte in. Bloodborne har nog den bästa musiken jag hört i spel väg, så hoppas dom använder samma kompositörer

Medlem

det va fan den sämsta låten jag hört i kombination till en dark souls trailer

Medlem

Låten och trailern är nog till för dom som inte har större koll på Dark Souls.

Bloodborne hade en liknande trailer. Som sagt, jag tror att är för locka in lite nytt folk. Dom kör inte sin vanliga mörka/episka musik.

https://www.youtube.com/watch?v=_PofO32sS8s

Skrivet av SoL:

nej fy, den låten passade inte in. Bloodborne har nog den bästa musiken jag hört i spel väg, så hoppas dom använder samma kompositörer

Nu står det bara Yuka Kitamura som composer för tillfället. Hon har gjort en hel del musik från Dark Souls 2 och Bloodborne och är riktigt bra.
Motoi Sakuraba som har gjort musiken till Dark Souls och Dark Souls 2 hoppas jag har ett finger med i musiken.

Musiken är något dom ALLTID lyckas med i Souls/Bloodborne serien, så jag är inte orolig överhuvudtaget.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Min kropp är redo... jag menar, äh....

1
Skriv svar