Se Emil "Heaton" Christensen tävla i Fångarna på Fortet ikväll
Ingen här kollar på vanlig TV längre, eller är det bara jag ?
Kollar på antikrundan, fast det brukar ju vara på svtplay... =(
Efter jag slutade kolla på tv för ca 6-7 år sen så kollade jag på svt play i ca ett år för att se de program jag fortfarande gillade, men det är så mycket annat på internet som är mer intressant nu för tiden (läs: twitch, youtube)
Går Fångarna på fortet fortfarande?
Las ner i många år, tror att uppehållet var närmare 10 år.
Trodde det skulle dö som Robinson, men har växt och blivit kul grej igen, men är intr som förr (eller så har man vuxit ifrån det).
Tror det är lite utav båda sakerna faktiskt, var skit skoj att se som yngre men nu så orkar man inte ens slösa tid på att kolla på fortet. Sen att det känns som att dom dummat ner det hela lite, var nästan mer utmanande grenar när man såg på programmet förr.
Går Fångarna på fortet fortfarande?
Las ner i många år, tror att uppehållet var närmare 10 år.
Trodde det skulle dö som Robinson, men har växt och blivit kul grej igen, men är intr som förr (eller så har man vuxit ifrån det).
Tror det är lite utav båda sakerna faktiskt, var skit skoj att se som yngre men nu så orkar man inte ens slösa tid på att kolla på fortet. Sen att det känns som att dom dummat ner det hela lite, var nästan mer utmanande grenar när man såg på programmet förr.
Ja man har inte heller med lika mycket folk som håller på med idrott längre, utan lite mer vanligt folk. Dessutom har skador varit en riskfaktor som dom fått jobba bort med just sämre grenar. Media har ju varit snabba att blåsa upp helsidor om just skador på fångarna på fortet.