Se Far Cry: Primal på pc med maxgrafik

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

Undviker att döda djur i spel överlag. Känns inge bra. Verkar dock som att man är rökt i detta lir.

Ryktas redan att ett DLC för veganer där man får göra tofu, äta sjögräs och sticka med garn av hampa är på gång!

Medlem
Skrivet av Abominable:
Skrivet av m_g_karlsson:

Undviker att döda djur i spel överlag. Känns inge bra. Verkar dock som att man är rökt i detta lir.

Ryktas redan att ett DLC för veganer där man får göra tofu, äta sjögräs och sticka med garn av hampa är på gång!

Va roligt! Nä men skämt och sido, djur ska gosas med, inte dödas. Med det sagt så åt jag en burgare till lunch.

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av m_g_karlsson:

Undviker att döda djur i spel överlag. Känns inge bra. Verkar dock som att man är rökt i detta lir.

Mestadels är byggt på att döda djur. Hur fan tänker du spela igenom spelet? puff

Jo jag har förstått det, får bita i det sura äpplet. "Det är ju bara ettor och nollor" får jag tänka

Medlem

Så är spelet kul, finns det ordentlig coop för hela storyn?

Medlem

Träden ser ut som tagna ur Elwynn Forest för faan.

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Abominable:
Skrivet av m_g_karlsson:

Undviker att döda djur i spel överlag. Känns inge bra. Verkar dock som att man är rökt i detta lir.

Ryktas redan att ett DLC för veganer där man får göra tofu, äta sjögräs och sticka med garn av hampa är på gång!

Va roligt! Nä men skämt och sido, djur ska gosas med, inte dödas. Med det sagt så åt jag en burgare till lunch.

Testade att gosa med en vildsint sabretooth tiger som kastade sig över mig , det gick inte bra.

Medlem
Skrivet av Almajty:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Abominable:
Skrivet av m_g_karlsson:

Undviker att döda djur i spel överlag. Känns inge bra. Verkar dock som att man är rökt i detta lir.

Ryktas redan att ett DLC för veganer där man får göra tofu, äta sjögräs och sticka med garn av hampa är på gång!

Va roligt! Nä men skämt och sido, djur ska gosas med, inte dödas. Med det sagt så åt jag en burgare till lunch.

Testade att gosa med en vildsint sabretooth tiger som kastade sig över mig , det gick inte bra.

Tänkte precis säga något i den stilen.

Men för att lugna m_g_karlsson, så gosar jag med min egen sabeltandade tiger, och matar honom med köttet från de djur HAN sliter sönder. Jag dödar inga djur. Jag kan inte svara för vad Olle, den sabeltandade massmördaren, roar sig med.


signatur

I drank what?

12
Skriv svar