Release datum på Nintendo DS lite?

Inaktiv
Release datum på Nintendo DS lite?

Har förbokat en DS lite på webhallen och är lite nyfiken på releasedatumet, det enda jag vet är att nån gång under Juni.

Är det någon som vet nått mer exakt datum?


signatur

[professor kalkys horgosse]

11 juni för amerikanerna, som jag antar att Webhallen importerar från. men det kan bli lite senare iom. frakt från staterna

Inaktiv

Hade ingen aning om att dom sålde importerade Lite.
Trodde det var det officiella release datumet för Nintedo DS lite i Europa.


signatur

[professor kalkys horgosse]

Nja, Europa har inte fått något datum ännu. Jag gissar kring sensommaren/hösten.

Medlem

Slutet på Juni är vad jag har hört.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

22:a Juni. Var nere och bokade en svart Nds Lite idag.

Medlem

Iom att alla nintendos handhelds är regionsfria så gör det nog itne så stor skillnad om du köper en importerad. Det är bara spelen som gör skillnad.


signatur
Medlem

När jag köpte min DS(ej lite ofc) i storbrittanien fick jag med en laddare som jag inte kunde använda. Bortsett från det var det ingen skillnad. Antar att samma problem uppstår med en amerikansk. Sen är det väl samma laddare, så bara för webhallen att byta ut laddaren.


signatur

I never hate in plural.

Medlem
Skrivet av Bwerf:

När jag köpte min DS(ej lite ofc) i storbrittanien fick jag med en laddare som jag inte kunde använda. Bortsett från det var det ingen skillnad. Antar att samma problem uppstår med en amerikansk. Sen är det väl samma laddare, så bara för webhallen att byta ut laddaren.

Går ju alltid att köpa en adapter.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Gåt väl att köpa Nintendos egna laddare separat?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Jag köpte iaf en laddare till min flickväns amerikanska DS när hon var här och hälsade på förra sommaren. Jag tror det det var på Elgiganten jag hittade den för en smärre summa riksdaler.


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

Jag köpte en svensk laddare, var billigare än dom adaptrar jag hittade, är ju samma laddare som till gba:n.

Ville bara redogöra för i vilken utsträckning det var skillnad på modellerna, ingenting förutom laddaren. Jag påstår inte att det var något stort problem.


signatur

I never hate in plural.

Medlem

fan sugen på att köpa enm DS lite, har aldrig varit mycket för bärbart men nu kan man kanske "behöva"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar