Parkour möter free roaming i Mirror's Edge: Catalyst

Robot
Parkour möter free roaming i Mirror's Edge: Catalyst
Medlem
Parkour möter free roaming i Mirror's Edge: Catalyst

Men va fan, ge mig en fet Collector's Edition med en Faith-staty, soundtrack, making of-dokumentär och lite lull-lull NU och jag betalar lätt 1 000 spänn i preorder.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Men va fan, ge mig en fet Collector's Edition med en Faith-staty, soundtrack, making of-dokumentär och lite lull-lull NU och jag betalar lätt 1 000 spänn i preorder.

Faith-staty får du ju med i Collector's, dock kostar det närmare 2000. Någon dokumentär eller soundtrack ingår inte men däremot några andra saker. Känns inte så jätteprisvärd men om man gärna vill ha statyn är det bra att veta att det finns.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Men va fan, ge mig en fet Collector's Edition med en Faith-staty, soundtrack, making of-dokumentär och lite lull-lull NU och jag betalar lätt 1 000 spänn i preorder.

Inaktiv

Detta med VR.... *Droool*

Medlem
Skrivet av fzusr:
Skrivet av LVX156:

Men va fan, ge mig en fet Collector's Edition med en Faith-staty, soundtrack, making of-dokumentär och lite lull-lull NU och jag betalar lätt 1 000 spänn i preorder.

Faith-staty får du ju med i Collector's, dock kostar det närmare 2000. Någon dokumentär eller soundtrack ingår inte men däremot några andra saker. Känns inte så jätteprisvärd men om man gärna vill ha statyn är det bra att veta att det finns.

Skrivet av Luciphear:
Skrivet av LVX156:

Men va fan, ge mig en fet Collector's Edition med en Faith-staty, soundtrack, making of-dokumentär och lite lull-lull NU och jag betalar lätt 1 000 spänn i preorder.

http://content.pulse.ea.com/content/www-mirrorsedge/en_US/new...

Visste inte ens att det fanns en Collector's Edition, men kostar det närmare tvåtusen så är det lite för dyrt.

Medlem
Skrivet av SogeUnleashed:

Detta med VR.... *Droool*

Words of wisdom!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av SogeUnleashed:

Detta med VR.... *Droool*

Words of wisdom!!!

Det börjar med *Drool* och slutar med *Puke* om jag tolkat kombinationen parkour i första personsvy och VR rätt.

Medlem

En öppen stad är vad jag önskade mig mest i första spelet så jag är redan nöjd.

1
Skriv svar