Här är första dlc:t till Xcom 2

Robot
Här är första dlc:t till Xcom 2

Anarchy's Children ser ut att bli något av en axelryckning.


Medlem
Här är första dlc:t till Xcom 2

Det var ju precis vad vi väntat oss eftersom vi redan fått reda på vad varje DLC kommer innehålla sedan länge tillbaka. Den första innehöll endast kosmetik, så inga konstigheter direkt.

Sedan vad vi ville ha är ju en helt annan femma, klart man vill ha andra saker

Medlem

Bah, punk och tjafs. Var är mina långa fräcka uniformsrockar och strikt vikta mössor? Vi är en militär avdelning inte ett dagis.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Releasehästryttare

Uhm va, patchen släpptes ju i natt som fixade massa buggar, spelar Bennet en piratversion tro ?

Edit: här är patchnotes https://xcom.com/news/en-xcom-2-patch-now-live

Frilansare
Skrivet av Devan:

Uhm va, patchen släpptes ju i natt som fixade massa buggar, spelar Bennet en piratversion tro ?

Edit: här är patchnotes https://xcom.com/news/en-xcom-2-patch-now-live

Tackar! Hade jag helt missat.

Frilansare
Skrivet av GizZm086:

Det var ju precis vad vi väntat oss eftersom vi redan fått reda på vad varje DLC kommer innehålla sedan länge tillbaka. Den första innehöll endast kosmetik, så inga konstigheter direkt.

Sedan vad vi ville ha är ju en helt annan femma, klart man vill ha andra saker

Har formulerat om. Tackar.

Medlem

nämen hej borderlands?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

nämen hej borderlands?

Hade inte tänkt på det....men ja Är ju samma förläggare, så inte så konstigt. Dom vill väl cross-promota lite

Medlem

oj, vilken skillnad på priser Xcom och Division har.
5 Dollar ger 100 sätt att modifiera ditt utseende för 5 dollar i Xcom, att jämföra mot 20 stycken kläder för marine dlc i The Division för samma pris.

Medlem

Jag hoppas patches lagar savegame korruptionen I ironman...

Medlem

I tredje DLC'n Shen's last gift så nämns en ny soldat klass. Mec Trooper?

Inaktiv

Jag har hört att det är fruktansvärt mycket buggar i Xcom 2 fortfarande, kan dock inte säga om det stämmer eftersom jag inte har köpt spelet ännu. Så min fråga är om påståendet ovan stämmer?

Medlem
Skrivet av anon_187600:

Jag har hört att det är fruktansvärt mycket buggar i Xcom 2 fortfarande, kan dock inte säga om det stämmer eftersom jag inte har köpt spelet ännu. Så min fråga är om påståendet ovan stämmer?

Personligen har jag inte haft problem med buggar som har påverkat spelmekaniken. Har bara haft problem med långsamma animationer och i övrigt dålig prestanda. Men inga crashar eller liknande.

1
Skriv svar