Se fascist få pungen bortskjuten i Sniper Elite 4

Medlem
Skrivet av nidnus:

Vafan håller ni på med? Varför lägger ni upp sån här skit för? Skärp er.

Frågan är varför kollade du från första början när det står vad som sker? FZ handlar om spel och det är ett video från nya sniper elite, vad blir det tror du? Jo något spelrelaterat, snarare du som får skärpa dig

Medlem

Låter som en Aftonbladet rubrik denna artikel.

Redaktör
Skrivet av ztrid:

Låter som en Aftonbladet rubrik denna artikel.

Rubriken säger exakt vad nyheten handlar om. Det är inget typiskt aftonbladigt över det.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Won't someone please think of the nazi?!

Nazi balls - Never forget


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Han sköt med exploderande kula på pungen eller? I så fall undrar man hur pungkula nr. 2 mådde..

Detta är väl knappast så mycket värre än GTA5 egentligen?


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av nidnus:

Vafan håller ni på med? Varför lägger ni upp sån här skit för? Skärp er.

Frågan är varför kollade du från första början när det står vad som sker? FZ handlar om spel och det är ett video från nya sniper elite, vad blir det tror du? Jo något spelrelaterat, snarare du som får skärpa dig

Jag kollade aldrig på videon. Jag förstår inte varför en sån här köttig grej ifrån ett spel ska lyftas fram som något speciellt. I min mening bara osmakligt. Ska man fokusera på ett speciellt spel så finns det väl bättre saker att skriva om än en sån här scen?

Medlem

Jag blev seriöst tvungen att leta fram mitt lösenord och logga in på detta konto (flera år senast) bara för att kommentera på....

Att zliddret går ape-nuts över en pung, vars tillintetgörande vissa anser osmakligt. Det är på nå sätt hysteriskt kul.

Osmakligt är enligt min HUMBLE OPINION endast motiverat om det är som sagt... motiverat. T.ex. om det osmakliga som sker kan tillföra storyn något av värde. Ta t.ex. The Witcher 3, fullt med massa osmakliga grejer, men det är ofta motiverat. Game of the year etc etc. Vet inte vad pungskottet tillför i spelet ovan, men av det man såg så känns det som om utvecklarna försöker fiska poäng hos fnissiga killar i åldrarna 12 till 17 någe. Det är i så fall ganska osmakligt (humble opionion).

Vissa poänger/budskap kan slå hårdare med lite osmaklighet, men om det saknas något sådant så blir det liksom bara våldsporr. Vilket man oftast behöver vara LITE SPECIELL i huvudet för att gilla.

Tänk att en pung kan starta en så kul debatt!

Medlem

Skulle hellre panga en röding i pungen.

123
Skriv svar