Se den nya, krigiska Warcraft-trailern

Robot
Se den nya, krigiska Warcraft-trailern
Medlem
Se den nya, krigiska Warcraft-trailern

Dvärgen såg fett Warcraftig ut! Jag är fortfarande så lite förväntansfull som möjligt, men kommer se den på premiären! Ska nog smuggla in lite mjöd med..


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Bättre än alla tidigare trailers tillsammans trots bristen på dialog. Hoppar på hypetåget!

Medlem

Nä den här trailern var inte half bad faktiskt, börjar också bli lite hypead!

Inaktiv
Skrivet av Managor:

Ska nog smuggla in lite mjöd med..

Hoppas du inte blir pinkenödig på en säkert uppskattad 3h+ lång film.

Medlem
Skrivet av anon_1418:
Skrivet av Managor:

Ska nog smuggla in lite mjöd med..

Hoppas du inte blir pinkenödig på en säkert uppskattad 3h+ lång film.

Äh, hade med mig två liter vin i en petflaska på tredje hobbitfilmen, och det gick bra!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Inaktiv
Skrivet av Managor:
Skrivet av Berling:
Skrivet av Managor:

Ska nog smuggla in lite mjöd med..

Hoppas du inte blir pinkenödig på en säkert uppskattad 3h+ lång film.

Äh, hade med mig två liter vin i en petflaska på tredje hobbitfilmen, och det gick bra!

Ok.

Av intresse. Varför känner du att det måste intas någon form av ja alkohol, faktiskt olaglig dryck in i en BIO-salong? (Vissa ha man hört att de ha öl och vin-tillstånd, men det innebär fortfarande att man inte får ha med sig eget).

Nog för att det kan vara gott att ta en pilsner och lite nötter hemma när sugen finns där, men det är liksom hemma också.

Du har säkert en anledning som du anser är viktig nog för strunta i att det faktiskt sitter andra i salongen som kanske misstycker..

Medlem
Skrivet av jocksson:

Bättre än alla tidigare trailers tillsammans trots bristen på dialog. Hoppar på hypetåget!

Chugga chugga tjoooot tjooooot!!

Medlem

Lite rysningar fick man!

Medlem

Hoppas på ordentligt med blod och gore oxo!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Kan bli enorm succé eller katastrofal flopp. Kommer se filmen bara för att det är WarCraft. Gillade spelserien ganska mycket förr.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Hoppas på ordentligt med blod och gore oxo!

Det kommer du inte att se. Det är en PG-13 inte en R rated film.

Medlem

PG13


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Herregud, fick rysningar av att se början av den. Tänk er själva att vara i den situationen att slåss one on one med en ORC...

Jag vill inte ens slåss one on one med en schimpans med tanke på hur jävla starka dom är även fast dom är små.

Medlem

Sjukt besviken av trailern, det mesta såg ut som en fan made film, tyvärr har jag hoppat av hypetåget.

Medlem

Mjamje.

Jag är extremt besviken efter allt man fått se från Warcraft-filmen.

Jag hoppas innerligt att den är bättre än vad alla trailers visar, för det jag sett ser ganska meh, ut.

Duncan Jones har ju ändå bra filmer bakom sig, dock beror det ju lite på hur fria händer han fick.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av anon_1418:
Skrivet av Managor:
Skrivet av anon_1418:
Skrivet av Managor:

Ska nog smuggla in lite mjöd med..

Hoppas du inte blir pinkenödig på en säkert uppskattad 3h+ lång film.

Äh, hade med mig två liter vin i en petflaska på tredje hobbitfilmen, och det gick bra!

Ok.

Av intresse. Varför känner du att det måste intas någon form av ja alkohol, faktiskt olaglig dryck in i en BIO-salong? (Vissa ha man hört att de ha öl och vin-tillstånd, men det innebär fortfarande att man inte får ha med sig eget).

Nog för att det kan vara gott att ta en pilsner och lite nötter hemma när sugen finns där, men det är liksom hemma också.

Du har säkert en anledning som du anser är viktig nog för strunta i att det faktiskt sitter andra i salongen som kanske misstycker..

Erh, för att det är gott med öl?

Medlem
Skrivet av anon_187600:

Herregud, fick rysningar av att se början av den. Tänk er själva att vara i den situationen att slåss one on one med en ORC...

Prot warrior med full plate och +5 sword spec mot Orc arms warrior i läder och +5 axe spec. Orcen hinner nog dö innan han ens får 5 stacks med sunder armor.

Skrivet av WarpGuN:

PG13

Mer ekonomiskt att göra en film och sikta på att få ut den till stora massan än att chansa och göra en BRA film.
Jag tror inte filmen kommer floppa rent tittarmässigt men jag tror vi kommer få en film av typen Robocop remake.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det kan inte bli värre än Ghostbusters 2016.

Medlem

Jag är skeptisk..Kommer filmen bli en enda lång "nod" till alla WoW fans eller blir den en lätt bortglömd fantasy film med (för) mycket CGI? (kanske både och)

Medlem

trollkarls snubben såg lite... opassande ut

Inaktiv
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Berling:
Skrivet av Managor:
Skrivet av Berling:
Skrivet av Managor:

Ska nog smuggla in lite mjöd med..

Hoppas du inte blir pinkenödig på en säkert uppskattad 3h+ lång film.

Äh, hade med mig två liter vin i en petflaska på tredje hobbitfilmen, och det gick bra!

Ok.

Av intresse. Varför känner du att det måste intas någon form av ja alkohol, faktiskt olaglig dryck in i en BIO-salong? (Vissa ha man hört att de ha öl och vin-tillstånd, men det innebär fortfarande att man inte får ha med sig eget).

Nog för att det kan vara gott att ta en pilsner och lite nötter hemma när sugen finns där, men det är liksom hemma också.

Du har säkert en anledning som du anser är viktig nog för strunta i att det faktiskt sitter andra i salongen som kanske misstycker..

Erh, för att det är gott med öl?

Först så tänkte jag nästan skriva något elakt och bittert, men fick se att du bor i hemavan och fick då helt plötsligt en helt annan förståelse.

Medlem

Jag är positiv! Detta kan bli bra.

Btw, som jämförelse, vad är det för åldersmärkning på star wars? Och vad hade det varit på ep 4-6 om de kom ut idag? Även om det kan vara trevligt med blod och naken hud så kan det minsann bli bra ändå.

Medlem
Skrivet av Fjolsson:

Sjukt besviken av trailern, det mesta såg ut som en fan made film, tyvärr har jag hoppat av hypetåget.

Oroa dig inte, det går säkert någon spännande dokumentär om bruna nyanser på 7'an runt premiären som du kan titta på istället.

Medlem

Denna kändes lite väl mycket "Narnia", och det mesta av rekvisita köpt på Toys r us. Var mer pepp efter förra trailern.

Medlem

Förstår inte riktigt gnället på PG13. Förstör det filmen eller?

Många riktigt bra filmer har PG13. Fast alla gnällspikar kanske resonerar mer våld = bättre film?

Medlem
Skrivet av utzkhekhul:

Förstår inte riktigt gnället på PG13. Förstör det filmen eller?

Många riktigt bra filmer har PG13. Fast alla gnällspikar kanske resonerar mer våld = bättre film?

A Good Day to Die Hard och Terminator Genisys säger hej tillsammans med nyversionen av Robocop... Så ja, PG 13 är skit!

Annars kändes den här trailern mest som en väldigt uppfräschad version av trailern till vanilla WoW... Knappast något som imponerar på de som inte redan är fans av serien eller genren.

Medlem

Varför gjordes inte den här filmen när WoW hade sin peak? De flesta som spelade då har väl tappat intresset till stor del. Bots köper inte biobiljetter.

Medlem
Skrivet av Chomag:
Skrivet av utzkhekhul:

Förstår inte riktigt gnället på PG13. Förstör det filmen eller?

Många riktigt bra filmer har PG13. Fast alla gnällspikar kanske resonerar mer våld = bättre film?

A Good Day to Die Hard och Terminator Genisys säger hej tillsammans med nyversionen av Robocop... Så ja, PG 13 är skit!

Annars kändes den här trailern mest som en väldigt uppfräschad version av trailern till vanilla WoW... Knappast något som imponerar på de som inte redan är fans av serien eller genren.

Filmer såsom Star Wars Episod VII, Christopher Nolans senare filmer och Guardians of the Galaxy är alla PG13. Tycker absolut inte att man ska säga att PG13 är "skit" pga vissa filmer såsom senaste Die Hard och även Terminator. Dumt att dra allt över samma kam.

Tycker trailern var helt okej, inget som imponerar. Vill inte direkt börja hype:a ifall filmen inte är riktigt super, så blir man bara besviken sen.

Medlem

Filmer för en äldre publik ska givetvis inte vara PG 13! Censur i alla former är förkastligt och att anpassa sig efter ett visst riktmärke när man gör filmer och inte våga sig på vissa scener, sex, våld, svordomar etc för att pressa in fler personer i biograferna, är både vulgärt och tragiskt i mitt tycke.

Men visst, gör du en film för massan, ämnat för 13-åringar likt Star wars eller Guardians of the Galaxy, är det givetvis inget fel med det, men att vattna ner filmserier likt Die Hard för att passa fler, trots att innehållet egentligen inte alls är ämnat för dem, är en utveckling som är skrämmande helt enkelt.

Hur skulle ett PG-13 GTA funka exempelvis? Inte alls är svaret, då det är just våld, vulgariteter, sex, mord, extremism, kaos och ond bråd död i en stor fri röra som är själva kärnan i spelet.

Edit -

Just Blizzards publik och fanbas är knappast unga tonåringar, utan vuxna personer i allra högsta grad, men vill man tjäna pengar så det större chans med en PG-13 rating som ger större utrymme för fler biobesökare och därmed intäkter.

12
Skriv svar