Nya vapen och kartor till Star Wars: Battlefront nästa vecka, se Outer Rim-tillägget i ny trailer!

Robot
Nya vapen och kartor till Star Wars: Battlefront nästa vecka, se Outer Rim-tillägget i ny trailer!
Medlem
Nya vapen och kartor till Star Wars: Battlefront nästa vecka, se Outer Rim-tillägget i ny trailer!

Men kom igen - VEM SKÖT FÖRST?!

För övrigt vet jag inte varför EA envisas med att göra sina tillägg tidsexklusiva för somliga. Ingen vinner väl på det i ett spel som bara har multiplayer?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Men kom igen - VEM SKÖT FÖRST?!

För övrigt vet jag inte varför EA envisas med att göra sina tillägg tidsexklusiva för somliga. Ingen vinner väl på det i ett spel som bara har multiplayer?

Ja,är ju endast Han Solos picka som låter aå.

Kommer bli skit bra DLC. Synd att de inte är någit 40manna men Extraction ser grymt najs ut. Digga de modet i Wolfenstein.

Medlem

Nä...


signatur

autograph

Medlem
Medlem

Stackars dom som inte köper season pass nuförtiden.

Får innehållsfattiga spel, check.

Inaktiv

Star Wars: Battlefront är det yttersta beviset på att grafiken inte är allt

Verkligen inget djup i det här spelet, jag tröttnade totalt efter 20 timmar. Samma sak om och om igen.

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Star Wars: Battlefront är det yttersta beviset på att grafiken inte är allt

Verkligen inget djup i det här spelet, jag tröttnade totalt efter 20 timmar. Samma sak om och om igen.

samma när det kommer till battlefield, fast... tar man ett titt på star wars: battlefront så är det battlefield fast med star wars tema.

Medlem

Är sugen på detta men vill inte betala fullpris. Brukar DLCs droppa i pris?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Är sugen på detta men vill inte betala fullpris. Brukar DLCs droppa i pris?

Ja, när ingen längre spelar dem.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar