Inaktiv

Tror du denna bärbara klarar Aion på höga inställningar?

Grafikort: GeForce 9600M GS 512mb
4gb ram
Windows Vista Home Premium
Processor:Intel Core 2 Duo P8400

Tror du den kan klara Aion fint?

Medlem

Så, efter att ha läst det som skrivits om spelmekaniken så kommer jag fram till att än en gång så är det nåra snilleblixtar som sitter och snickrar på en wow klon där man direkt från start känner sig som den där stackars spring pojken som gör quests i oändlighet tills ögona blö.

Jag är så less på WoW, jag får hurven bara jag tänker på spelet och alla andra spel jag har testat sedan däss har gett mej exakt samma hurv.
För det känns likadant!
Plocka på dej nåra quests, spring hit och dit och gör de här.

Är det ingen fler än mej som är döless på det?

Om de nu vore så att man skulle ta sej igenom den här oändliga springpojke karriären som vi får i dagens MMOs, nu i Aion.
Hur ser Aions endgame ut? Är det någon som vet nånting om det eller har det inte blivit sagt nåt?

Medlem

Har lite problem med clienten just nu, kan inte installera den får bara detta error hela tiden :
[ia=14055]

Vad kan jag göra?

Medlem

Lyktstolpen;
Testat att köra installen som admin?

Medlem

Japp, har testat att köra som admin det kommer fortfarande upp

Medlem

jag kan inte ens ladda ned klienten, får något meddelande om att "download information" inte är tillgänglig just nu när jag försöker ta hem klienten via NCsoft Launcher. Någon som vet någon alternativ source, eller varför downloaden verkar vara död?

Medlem
Skrivet av wrajjt:

jag kan inte ens ladda ned klienten, får något meddelande om att "download information" inte är tillgänglig just nu när jag försöker ta hem klienten via NCsoft Launcher. Någon som vet någon alternativ source, eller varför downloaden verkar vara död?

Samma problem här tyvärr. Det är nog bara att vänta och försöka igen senare.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Det löste sig. Man ska ställa om sina region settings till north america och ladda ned den amerikanska klienten. När man gjort det så byter man tillbaka till europa och sen är man klar att köra. Det är tydligen ingen skillnad på dem alls.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Så, efter att ha läst det som skrivits om spelmekaniken så kommer jag fram till att än en gång så är det nåra snilleblixtar som sitter och snickrar på en wow klon där man direkt från start känner sig som den där stackars spring pojken som gör quests i oändlighet tills ögona blö.

Jag är så less på WoW, jag får hurven bara jag tänker på spelet och alla andra spel jag har testat sedan däss har gett mej exakt samma hurv.
För det känns likadant!
Plocka på dej nåra quests, spring hit och dit och gör de här.

Är det ingen fler än mej som är döless på det?

Om de nu vore så att man skulle ta sej igenom den här oändliga springpojke karriären som vi får i dagens MMOs, nu i Aion.
Hur ser Aions endgame ut? Är det någon som vet nånting om det eller har det inte blivit sagt nåt?

Grattis, du har just upptäckt hur de flesta MMOs med fantasy eller liknande miljö fungerar. Sluta tro att det var WoW som var först med det. WoW är ett förbättrat EverQuest med andra godbitar från andra ställen och lite egna idéer.

Att questa och att dessa quests är repetiva och "springpojkaktiga" är något som försegått inom MMOs som dessa länge och således inget WoW tillförde.

Aion känns som yet another MMO dock, så tilldragande var det inte från det lilla jag spelade (blev ~25 på kinesiska betan) men det var roligare än vad WoW var these days.

Medlem

Jag spelade detta från lvl 1-10 i sträck ihop med 2 av mina polare, jag tyckte det var mycket härlig stämning och världen var riktig najs :). Dock var det lite glest med quest här och där men i det stora hela tyckte jag att det var bra! Jag har nog aldrig spelat en buggfriare beta heller vad jag kan minnas dock bara spelat dom första 10 levlarna, men allt funkade klockrent för mig!


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

12
Skriv svar