Quantum Break under luppen – hur bra funkar Xbox One-spelet rent tekniskt?
Är fortfarande förvirrad över vad mer än ögongodis detta spel erbjuder? Erfarenheterna är ju inte på topp när det gäller spel som bara verkar vara fina att titta på, då detta oftast ändå har förändrats när spelet släppts.
Personligen tycker jag det ser mycket bättre ut än The Division, Division är bara Snygg Grafik, New York, ta skydd och skjut. Quantum Break erbjuder Snygg Grafik, ta skydd och skjut, sakta ner tiden, ta dig till olika platser som inte ser likadana ut, och det verkar ha en intressant story. Det räcker för att fånga mitt intresse.
Är fortfarande förvirrad över vad mer än ögongodis detta spel erbjuder? Erfarenheterna är ju inte på topp när det gäller spel som bara verkar vara fina att titta på, då detta oftast ändå har förändrats när spelet släppts.
Personligen tycker jag det ser mycket bättre ut än The Division, Division är bara Snygg Grafik, New York, ta skydd och skjut. Quantum Break erbjuder Snygg Grafik, ta skydd och skjut, sakta ner tiden, ta dig till olika platser som inte ser likadana ut, och det verkar ha en intressant story. Det räcker för att fånga mitt intresse.
Well, division hade jag aldrig några förhoppningar på. Hördes från början att det inte skulle falla i min smak.
"Geometry is handled separately and more inline with HBAO techniques with it all calculated at 720p (as many portions of a games render are made up of various resolutions) to help reduce its cost down to less than 1.4ms on the XboxOne GPU, this is also where some got confused with the game rendering at 720p which it does not, at this point 1080p is the games target output"