LotRO, AoC eller Warhammer online?

Inaktiv

Jag laddade ner via File planet " European Lord of the rings trial client" e det hela spelet?

Medlem

Yezz, Trialen e exakt som att ha hela spelet (förutom expansionen) med ett par begränsningar för att den inte ska exploitas.
Typ kan du inte ta emot post och du kan inte trada med andra spelare i trialen.
Så testa trialen i 14 dagr, gillar du spelet så går du in och köper det online, så aktiveras det på ditt konto och du kan glatt spela vidare med din gubbe i 30 dagar till! (sen behöver du ju betala en månadskostnad)

Inaktiv

Jag har laddat ner en märklig trial, har MoM expansionen, jag kmr ta bort spelet från datan, köpa i affär, ladda ner med skivor och lägga in koden på mitt nuvaranda account, lednaddningen har blivit lite laggig, vid cinematics så laggar ljudet.

Medlem

Du kommer få patcha sjukt mycket om du gör det men det kanske är det smartaste om du har haft problem med filmerna.

Medlem

Joe men man laddar ner MoM expansionen med ju! Bara att man inte kan använda den utan att använda expansionen..
Tjenare förresten Spirotris! Kommer ihåg de gamla goa Zerohawks dagarna?
Vet du, jag lriar med på Laurelin Dock e jag extremt casual player nu och har nyligen börjat (lvl 19 å spelar typ max 1-2 timmar om dagen.. oftast inget på helgerna)

Medlem
Skrivet av tompaparompa:

Hallå, jag är i behov av hjälp! Det är så att jag fyller år om 1 vecka och behöver hjälp med vilket mmorpg jag ska välja! Har lirat WoW men tyckte det blev töntigt och boring efter WotLK! Funderar på LotRO, AoC eller Warhammer online, berätta vilket spel du tycker jag ska välja och varför!!

AoC: För att de är super snyggt, super härlig atmosfär. As roligt combat system, Fatilitys. Härligt gameplay kort och gott. (Nu är de buggstädat och mer content än vid releasen)

WAR: Det är Warhammer, pvp baserat, Bra pvp! (Attackera olika fort är hur kul som helst) härliga klasser, härlig content. Skit bra high end spel.

Älskar både AoC och WAR.
Spelar just nu WAR med två level 40s och har ständigt hur kul som helst.
AoC ska jag återigen börja lira när jag spelat för mycket WAR. Är dock inte ens i närheten av att tröttna på det ännu.
Men båda är toppenspel, jag rekommenderar båda två, svårt att välja, båda har sin egen charm.
De finns 10-dagars trail för båda så ta å testa båda två och gör sen ditt val.
Du komemr inte bli besviken hur du än väljar mellan dom två om du vill ha de lite vuxnare och slippa gå omkring och plocka blommor och grinda jätte muterade växter a la WoW.

Medlem
Skrivet av UOme:

Tjenare förresten Spirotris! Kommer ihåg de gamla goa Zerohawks dagarna?
Vet du, jag lriar med på Laurelin Dock e jag extremt casual player nu och har nyligen börjat (lvl 19 å spelar typ max 1-2 timmar om dagen.. oftast inget på helgerna)

Haha.. tjenare... klart jag kommer ihåg zerohawks... det glömmer man aldrig..

Ah, skicka ett mess till min karaktär spirotris då... har en lvl 21 alt som jag kan hänga plocka fram så kan vi questa lite ihop

Inaktiv

Har nu lirat LotRO trial och känner inte så mycket för det spelet, kmr nog skaffa Warhammer online Age of reckoning istället!

Medlem

Bra val!
Bra med mycket PvP content och PvE content!
Man har att göra i end game om man säger så. Gäller bara att ha en najs guild.

Medlem

Hur många timmar har du spelat? Hoppas du förstår att det kommer ta dig ett par dagar att vänja dig vid kontroller och fysik om du kommer från ett annat mmorpg.. Kommer ihåg att jag tyckte lotro var kasst i början för att jag hade väntat mig ungefär samma kontroller som i SWG. Nu efter ett par månader är det tvärtom, kom in i SWG och blev skittrött för att jag inte visste hur man skulle svänga kameran haha...

Aja.... Ge warhammer en chans först om du ska prova nåt annat, har inte provat AOC själv men majoriteten säger ju att det inte ens
är värt en trial

Medlem

Ett tips är att just nu inte ha så bråttom till 40(maxlevel) i warhammer, väldigt laggigt just nu i endgame pvp men det kommer nog fixa sig:)

Inaktiv

Kan någon hjälpa mig? Jag har laddat ner Warhammer Online från war-europe.com och jag har gjort ett account, och nu försöker jag logga in för att börja patcha, men då står det Authentication Failed. Please re-enter your login cridentials? kan någon hjälpa mig snälla!

Inaktiv

Det är Trial jag har gjort btw.

Medlem

Då har väl inte ditt konto aktiverats.

Se till att du inte gjort nåt utav de vanliga felen med.. capslock etc

Inaktiv

Har gjort typ 3 styckna trial accs nu, står samma sak hela förbaskade tiden, så irriterande........

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Bra val!
Bra med mycket PvP content och PvE content!
Man har att göra i end game om man säger så. Gäller bara att ha en najs guild.

I ärlighetensnamn är PvE delen inte något att skryta om i Warhammer. Men så är det också ett PvP spel.

Mycket att göra i end game? Såvida du inte lirar på US servers, så är det svårt att njuta av end gamet i War. Den massiva laggen vid keep attacks och city sieges är allt annat än roligt.

@Tompaparompa
Du skrev tidigare att du testat War och inte gillade det. Nu precis samma sak med LOTRO. Det tar ett tag att kunna bedömma ett spel. Så oavsett vilken lir du väljer, ge det en ärlig chans genom att spela till level 20 i alla fall.

Lycka till!


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Snake:

@Tompaparompa
Du skrev tidigare att du testat War och inte gillade det. Nu precis samma sak med LOTRO. Det tar ett tag att kunna bedömma ett spel. Så oavsett vilken lir du väljer, ge det en ärlig chans genom att spela till level 20 i alla fall.

Lycka till!

This...

12
Skriv svar