Se Andy Serkis göra det han gör bäst i Squadron 42

Robot
Se Andy Serkis göra det han gör bäst i Squadron 42
Medlem
Se Andy Serkis göra det han gör bäst i Squadron 42

Han behöver iallafall inte kräla på alla fyra som i LOTR

Medlem

"Singeplayer-kampanjen som tidigare var en del av Star Citizen."
Eh...it still is! det är fortfarande ett o samma spel!
Bara att man nu kan välja att bara köpa en del eller båda och man får vissa "fördelar" att spela singel kanpanjen sen vanliga Star citizen.
Man kan tydligen även kunna skaffa sig dom "fördelarna" på annat vis typ in-game köp eller nått sånt.(NOT ANY PAY TO WIN!)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

"Singeplayer-kampanjen som tidigare var en del av Star Citizen."
Eh...it still is! det är fortfarande ett o samma spel!

Avser nog att spelet inte längre säljs som ett enda spel utan att Squadron 42 kommer vara en del och Star Citizen är en annan.

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/151...

"Last week, we announced the date for the impending Star Citizen/Squadron 42 ‘package split.’ Today, we’d like to clear up some confusion about exactly what’s happening!

First of all: the package split does NOT impact any current backers. If you’ve already pledged for Star Citizen, you will have access to both the persistent universe and the Squadron 42 single-player campaign. All ‘Squadron 42’ packages sold before the split also include access to the persistent universe. The split applies only to any new packages purchased after February 14, 2016"

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av SCORPION2000:

"Singeplayer-kampanjen som tidigare var en del av Star Citizen."
Eh...it still is! det är fortfarande ett o samma spel!

Avser nog att spelet inte längre säljs som ett enda spel utan att Squadron 42 kommer vara en del och Star Citizen är en annan.

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/151...

"Last week, we announced the date for the impending Star Citizen/Squadron 42 ‘package split.’ Today, we’d like to clear up some confusion about exactly what’s happening!

First of all: the package split does NOT impact any current backers. If you’ve already pledged for Star Citizen, you will have access to both the persistent universe and the Squadron 42 single-player campaign. All ‘Squadron 42’ packages sold before the split also include access to the persistent universe. The split applies only to any new packages purchased after February 14, 2016"

Inte sant! det ska gå att köpa båda i en(har inte kollat om man kan det nu)

och ja jo alla som varit med från början har båda.(plus en massa annat ^^)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Humm...maby dom ändra sig who knows...oh well nu kan folk välja om dom vill ha båda eller bara en.

It will be awesome!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

k3m
Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Humm...maby dom ändra sig who knows...oh well nu kan folk välja om dom vill ha båda eller bara en.
It will be awesome!

jag tycker det är bra att de säljs separat. inte vill jag ha nå ständigt uppkopplad skitkrav för att spela mina spel. för mig har det här gått från högst osäkert köp, till ett troligt köp

Medlem

Lät lite konstigt och vinklad artikeln som påpekats. Känns tryggt att alla andra har koll.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av SCORPION2000:

Humm...maby dom ändra sig who knows...oh well nu kan folk välja om dom vill ha båda eller bara en.
It will be awesome!

jag tycker det är bra att de säljs separat. inte vill jag ha nå ständigt uppkopplad skitkrav för att spela mina spel. för mig har det här gått från högst osäkert köp, till ett troligt köp

Squadron 42 ska ju portas till konsoller och då var de tvugna att göra det till en separat produkt. Star Citizen kan de inte porta eftersom en av premisserna för kickstartern var ett löfte att det ska bli PC-exklusivt.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av SCORPION2000:

Humm...maby dom ändra sig who knows...oh well nu kan folk välja om dom vill ha båda eller bara en.
It will be awesome!

jag tycker det är bra att de säljs separat. inte vill jag ha nå ständigt uppkopplad skitkrav för att spela mina spel. för mig har det här gått från högst osäkert köp, till ett troligt köp

Samma här. Star Citizen som MMO är ingenting jag är intresserad av. Men Squadron 42 är definitivt något jag är intresserad av.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av k3m:
Skrivet av SCORPION2000:

Humm...maby dom ändra sig who knows...oh well nu kan folk välja om dom vill ha båda eller bara en.
It will be awesome!

jag tycker det är bra att de säljs separat. inte vill jag ha nå ständigt uppkopplad skitkrav för att spela mina spel. för mig har det här gått från högst osäkert köp, till ett troligt köp

Squadron 42 ska ju portas till konsoller och då var de tvugna att göra det till en separat produkt. Star Citizen kan de inte porta eftersom en av premisserna för kickstartern var ett löfte att det ska bli PC-exklusivt.

Källa?

Chris har sagt att spelet aldrig kommer nedgraderas till en sämre plattform. Men kanske till framtida konsoler om jag skulle gissa.

1
Skriv svar