Massiva rymd online spel ?

Medlem
Massiva rymd online spel ?

tjena! Är det bara jag som riktigt längtar till Star Trek Online? Är ett fan av Serien och vissa spel, men nu är det snart dags att dom släpper detta spel alltså.. nån som vet/tror när det kommer ut? Har testat EvE i 2 veckors trialen.. lite mycket att ta in dom första dagarna men sen så va det ganska skoj.. dock så saknar jag att man inte får landa på planeter och inte se sin char.. bara ett skepp lixom..

Aja nån trekkie som är grymt sugen?

Medlem

Jodå, men turerna fram och tillbaka med spelets vara/icke känns inte bra. Tittar mer på det när det dyker upp. Hoppas att det blir kul att lira och inte nåt typiskt grind spel eller nån form av MMO Spore med PvP där nån 14 åring i Bird of Prey åker runt och gankar en innan man har hunnit bli kapten typ

Medlem

jag hoppas att det kommer snart. Är så jävla sugen att börja lirra.

Medlem

jag e sugen jag med
kolla in www.13thfleet.org om ni e sugna på en svensk/internationell flotta


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Eve online duger gott. Kan Trek online mäta sig med det så blir det intressant, annars är det bara trekkies som kommer att vara intresserade. Men det kanske bara är en fördel.

Medlem

Annars har ni Stargate som borde komma någon gång också


signatur

Game long and prosper

Medlem

Personligen är nästa MMO jag är förväntansfull inför Star Wars Old Republic, apropå rymdtema. Borde man kunna lita på att det åtminstone levereras intressanta idéer med en så pass meritrik utvecklare som Bioware.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar