Survival Mode till Fallout 4 tillgängligt via Steam
Någon som vet vad som händer med den gamla max svårighetsgraden då? Hette inte den också Survival?
Jo men den var egentligen ganska menlös eftersom den gjorde samma sak som de övriga svårighetsgraderna.
Jag hoppas att det omdesignade läget gör namnet rättvisa istället för att bara fixa ännu fetare bullet sponges.
Någon som vet vad som händer med den gamla max svårighetsgraden då? Hette inte den också Survival?
Jo men den var egentligen ganska menlös eftersom den gjorde samma sak som de övriga svårighetsgraderna.
Jag hoppas att det omdesignade läget gör namnet rättvisa istället för att bara fixa ännu fetare bullet sponges.
Är hyffsat säker på att Survival Mode ska göra att fiender dör "lättare" men att även du tål mindre, alltså närmare realism.
Är hyffsat säker på att Survival Mode ska göra att fiender dör "lättare" men att även du tål mindre, alltså närmare realism.
Ja det är den uppfattningen jag också har fått och så jag vill ha det
Är det bara för mig modsen slutat fungera samt att FPSen försämrats kraftigt?
Edit: Tydligen går inte mods att spela med i betan (om man inte mekar lite) för att dom inte vill blanda in något som kan påverka. Lyckades få till min fps men det hade inte med betan att göra utan att jag verkat råka göra nån inställning i NVIDIA Control Panel.