Dubbel Playstation Vita-lycka – datum för Axiom Verge och Risk of Rain

Robot
Dubbel Playstation Vita-lycka – datum för Axiom Verge och Risk of Rain
Flakmonkey
Dubbel Playstation Vita-lycka – datum för Axiom Verge och Risk of Rain

Den som har en Vita och ännu inte lirat Axiom Verge är skyldig sig själva att skaffa det. Har du inte lirat det och sitter på någon annan plattform som du kan spela det på så är du förresten också skyldig dig själv att skaffa det. Så bra är det och jag tycker att det har fått oförskämt lite uppmärksamhet med tanke på vad andra indietitlar får.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Den som har en Vita och ännu inte lirat Axiom Verge är skyldig sig själva att skaffa det. Har du inte lirat det och sitter på någon annan plattform som du kan spela det på så är du förresten också skyldig dig själv att skaffa det. Så bra är det och jag tycker att det har fått oförskämt lite uppmärksamhet med tanke på vad andra indietitlar får.

Jag köper inget till Vita för vi får ju alla spel gratis ^^ Tar bara lite tid och så får man det med PS+


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Axiom Verge är en höjdare väl värt sitt pris.

Medlem

Använder vitan mest till remote play och "gratisspelen". Har en ps tv också men går knappt köra remote med wifi här hemma. Ska nu till våren dra lite kabel och se hur det blir.

Medlem

Kan även tipsa om ytterligare ett höjdarspel (Skullgirls 2nd Encore) som släpps till PS Vita, och som nyligen fått ett släppdatum (5:e april).
http://blog.us.playstation.com/2016/04/01/skullgirls-2nd-enco...

Skrivet av Nosnos:

Den som har en Vita och ännu inte lirat Axiom Verge är skyldig sig själva att skaffa det. Har du inte lirat det och sitter på någon annan plattform som du kan spela det på så är du förresten också skyldig dig själv att skaffa det. Så bra är det och jag tycker att det har fått oförskämt lite uppmärksamhet med tanke på vad andra indietitlar får.

Jag instämmer helt. Axiom Verge är årets spel 2015 för min del, så jag ser fram emot att få spela igenom det på PS Vita också. Spana även in Chasm om du inte redan har gjort det - ytterligare ett Metroidvania-spel som kommer till PC och PS4 (och förhoppningsvis PS Vita så småningom eftersom det körs på samma motor som Axiom Verge från vad jag har förstått). Ser väldigt lovande ut.
http://chasmgame.com/


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hur många är ett rikt flöde? Några bra spel i månaden räcker för mej.

1
Skriv svar