War Thunder - Få Gratis "Golden Eagles" genom den här Appen!

Medlem
War Thunder - Få Gratis "Golden Eagles" genom den här Appen!

För er som spelar War Thunder så finns det ett enkelt, snabbt och kostnadsfritt sätt att få "Golden Eagles" som jag skulle vilja tipsa er om, ifall ni inte har blivit upplysta om detta ännu. "Golden Eagles" kan användas till att köpa flygplan i spelet, göra uppgraderingar och en massa annat. Man kommer inte långt i War Thunder utan Eagles, det är ett som är säkert.

Det ni gör är att ladda ned Android appen "Free Eagles" för War Thunder. (Finns endast till Android)
Fyll i koden "44efy" väl inne i appen så kommer ni direkt att få "Golden Eagles" helt kostnadsfritt. Detta är en slags inbjudningskod som du endast kommer att kunna använda 1 gång.

"Free Eagles" appen är länkad till Tapjoy, så för att få ännu fler "Golden Eagles" så kan man ladda ned appar som i de flesta fallen ger dig ca 10-15st Eagles åt gången. Vissa spelappar kräver dock att du slutför ett antal steg inuti appen, men dessa tenderar också att belöna dig med betydligt fler Eagles, uppemot 80st har jag varit med om. Finns även reklamvideos att kolla på, hemsidor som du kan besöka, surveys som du kan göra osv som också ger dig Eagles. Jag kan dock rekommendera er att strunta i att göra surveys för dessa ger dig troligtvis bara en massa onödig skräpmail och eventuellt även telefonsamtal från försäljare misstänker jag, tyvärr.

Man kan med andra ord mycket väl lyckas med att få hundratals "Golden Eagles" om dagen bara man lägger ned lite tid på det. Jag själv spenderade ca 30 minuter åt detta igår och lyckades få ihop 258 Eagles under den knappa tiden. Detta är helt klart ett betydligt bättre alternativ istället för att köpa Eagles, som ni säkert vet kostar en hel del.

Info
Gaijin som är utvecklarna bakom War Thunder har ett samarbete med dem som har skapat appen. Det är 100% Säkert och Gratis.

Man får ett köpkvitto från Gaijin skickat till den E-postadressen man angett i appen, som bekräftar att "Golden Eagles" har överförts till ditt War Thunder konto.

"Golden Eagles" överförs till ditt War Thunder konto automatiskt genom den E-postadressen som du har angett inuti appen. Var säker på att du har angett samma E-postadress inuti appen som du använde när du skapade ditt War Thunder konto, för i annat fall så kommer detta inte att fungera av uppenbara skäl.

Som jag tidigare nämnde: Fyll i koden "44efy" när ni har laddat ned appen så kommer ni direkt att få "Golden Eagles". Detta är en slags inbjudningskod som du endast kommer att kunna använda 1 gång.

Ha så kul!

1
Skriv svar