Vilket är det bästa mmo:ot nu?

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Mortal Online verkar grymt när det kommer ut.

Darkfall kommer faila.

MO verkar vara en avskalad version av Darkfall, fast med bättre grafik. Men hellre tar jag ett roligt lir med bättre gameplay, och fler features, än ett spel som satsar mer på grafik! Kolla bara hur det gick för Age of Conan!

Medlem

Warhammer online! för att de har först och främst tillåtelse att plocka friskt från Games Workshop-universumet, till skillnad från andra spel (jag tittar på DIG, WoW). RvR- genialt!, dessutom så slipper man hitta den förbannade battlemaster för att va med i ett sceniaro.

WAR e helt enkelt det bästa MMO när det gäller PvP, men det får också mycket höga poäng i typ allt annat

Medlem

Jag spelar Eve och wow.
Men jag röstade på Eve då är så jäkla ballt alltihopa!
WOW är ju egentligen som alla andra mmos, bara lite bättre och större?

Inaktiv

Jag har ångrat mig lite, jag väljer ett spel som har fått ganska dåliga recensioner. Pirates of the burning sea

Medlem

Runescape, glömde dock rösta på det. Varför? För att det är ett spel som är grymt stort med många spelare. Man kan göra saker hela tiden och quest finns det gott om. Många vapen och föremål, evighets MMO som aldrig tar slut. Nu är det också snyggt mot vad det såg ut som för några år sedan. Mycket bra PvP är det också, med många worlds. Nog snack om runescape. Min andra röst hamnade på Guild Wars för att det är så snyggt och så underbara miljöer. Väntar dock på GW2.


signatur

hejsanhejsanhejsan

12
Skriv svar