Uncharted 4: A Thief's End

Robot
Uncharted 4: A Thief's End

Nathan Drakes sista äventyr går dit inget Uncharted tidigare gjort: till stillheten.


Medlem
Uncharted 4: A Thief's End

Tänk va Naughty Dog hade kunnat uppnå om dom utvecklade för PC

ZF
Medlem
Skrivet av Vercadi:

Tänk va Naughty Dog hade kunnat uppnå om dom utvecklade för PC

Goda nyheter, du behöver inte ens tänka det!

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Tänk va Naughty Dog hade kunnat uppnå om dom utvecklade för PC

Tänk om man en dag kunde få läsa en artikel där ingen av dom följande kommentarerna innehöll ordet PC.. Något att drömma om.

Medlem

Oj så jag längtar.

Medlem

ja, visst ser det snyggt ut. Man vet vad man får och jag tror inte att man kommer att bli besviken. Vi får hoppas på att det här blir ett värdigt slut på denna spelserie.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Skribent

Har aldrig kört ett Uncharted, så köpte The Nathan Drake Collection till PS4 idag. Undrar just om jag hinner klämma alla tre spelen på en månad?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Har aldrig kört ett Uncharted, så köpte The Nathan Drake Collection till PS4 idag. Undrar just om jag hinner klämma alla tre spelen på en månad?

ja, det blir nog inga problem om du enbart tänker på kampanjen: https://howlongtobeat.com/game.php?id=30810


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Skribent
Skrivet av The Gamer:
Skrivet av Mattias Frost:

Har aldrig kört ett Uncharted, så köpte The Nathan Drake Collection till PS4 idag. Undrar just om jag hinner klämma alla tre spelen på en månad?

ja, det blir nog inga problem om du enbart tänker på kampanjen: https://howlongtobeat.com/game.php?id=30810

Gott, bara att tuta och köra då!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av The Gamer:
Skrivet av Mattias Frost:

Har aldrig kört ett Uncharted, så köpte The Nathan Drake Collection till PS4 idag. Undrar just om jag hinner klämma alla tre spelen på en månad?

ja, det blir nog inga problem om du enbart tänker på kampanjen: https://howlongtobeat.com/game.php?id=30810

Gott, bara att tuta och köra då!

Yup!


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Aldrig haft problem med konsoller, då jag spelat på dator hela mitt liv. Men eftersom att FZ är partiska när det kommer till PS, så har jag lärt mig avsky PS. Finns inget värre än artiklar där man ser skribenter vara partiska.

Påstår inte att de talar skönt för Sony i denna artikel. Tänk lite bredare än så gottfolk. Det fanns en dag innan denna.

Redaktör
Skrivet av Keza:

Aldrig haft problem med konsoller, då jag spelat på dator hela mitt liv. Men eftersom att FZ är partiska när det kommer till PS, så har jag lärt mig avsky PS. Finns inget värre än artiklar där man ser skribenter vara partiska.

Påstår inte att de talar skönt för Sony i denna artikel. Tänk lite bredare än så gottfolk. Det fanns en dag innan denna.

Konkreta exempel är lättare att bemöta än svepande påståenden.


signatur
Medlem
Skrivet av Keza:

Aldrig haft problem med konsoller, då jag spelat på dator hela mitt liv. Men eftersom att FZ är partiska när det kommer till PS, så har jag lärt mig avsky PS. Finns inget värre än artiklar där man ser skribenter vara partiska.

Påstår inte att de talar skönt för Sony i denna artikel. Tänk lite bredare än så gottfolk. Det fanns en dag innan denna.

Hur har dom tagit sida eller börjat vara partiska? Spelet finns ju endast till en enda konsol och då är det lite svårt att snacka om hur Uncharted är bättre eller sämre på andra system.
Hypen handlar trots allt bara om ett spel till PS4.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ni som tjatar om att FZ är partiska mot sony vet ni att FZ i princip är Pc gamer? För det är antagligen därför ni är här och surar som pc folk är så bra på. Ta och stick till pc gamers sida nu och sluta sura här! Ingen vill att ni tar ut ert pc stul på oss som vill läsa om konsol spel. Man blir mer bekymmerslös och glad av att lira på en konsol tycker jag.

Redaktör
Skrivet av Alienshade:

Ni som tjatar om att FZ är partiska mot sony vet ni att FZ i princip är Pc gamer? För det är antagligen därför ni är här och surar som pc folk är så bra på. Ta och stick till pc gamers sida nu och sluta sura här! Ingen vill att ni tar ut ert pc stul på oss som vill läsa om konsol spel. Man blir mer bekymmerslös och glad av att lira på en konsol tycker jag.

FZ är varken partiska eller nästan PC Gamer.

Vi recenserar de spel vi vill och kan, utan påtryckningar från någon spelstudio eller hårdvarutillverkare. Ibland lutar det åt att vi testar fler spel på en specifik plattform, vilket har andra förklaringar än fanboyism eller andra tveksamheter. Just nu är PS4 större än Xbox One och Wii U, vilket betyder att det kan vara (men inte alltid är) lättare att få tag på spel till den populäraste platfformen och att man når fler läsare. Så var det även för Xbox 360 en gång i tiden, och även då var vi opartiska, samt fick höra att vi inte var det.

FZ och PC Gamer hade i många år samma ägare och satt på samma kontor. Men vi har alltid varit två separata publikationer, även om vi delat vissa skribenter. I höstas tog #Geeks Publishing över FZ, och vår förra ägare Egmont la ner PC Gamer (som återuppstod i egen regi). Sedan dess finns inga kopplingar alls mellan FZ och PCG, mer än att vi känner varandra och att vissa frilansskribenter skriver för båda.


signatur
1
Skriv svar