Nu är Battleborn-betan igång för alla

Robot
Medlem
Nu är Battleborn-betan igång för alla

Tycker spelet är väldigt roligt och har stor potential att bli bra esport

Spelat lite under morgonen nu, klarade bara av en match. Dom har ju inte lagt minsta eftertanke åt PC-versionen. Värre port får man leta efter, menyerna är hemska att navigera genom.

Säkert bara jag, men detta faller mig inte i smaken, ser ut som ett spel gjort för 5-åringar... Duplo wars..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

testade betan på ps4:an fyfan vilken smörja sub 30fps, fick ont i hövet..


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Qjt
Medlem

Körde några matcher i helgen men det blir nog inte många fler.
Det är alldeles för rörigt och du ser knappt skillnad på vissa hjältar och creepsen.
Jag vann alla matcher utom en men vet fortfarande inte hur det har gått till eftersom alla mest stod i mitten och dödade varandra.
FPS-MOBA är ingen genre för mig vad det verkar men hoppas andra har skoj dock.

Medlem

jag droppar som fan i fps dock beta är det andra som även håller jävligt låg fps?

Något med alla effekter som gör det även jävligt irriterande tyvärr kan man ju inte stänga av dom heller

Medlem

Give me ClapTrap (a.k.a. CrapTrap in PreSequal) and I'll give it a try! :3

Medlem

Riktigt kul spel hittills, klart över förväntan. Kombinerat med en story-kampanj, split screen och humorn har det vunnit över mig från Overwatch. Enda som oroar mig lite är att så få verkar ha det på radarn så jag har ingen aning om hur spelarbasen kommer att se ut

Medlem

Vill verkligen gilla det, men jag har svårt att hitta något som på något sätt får det att sticka ut på något bra sätt.

Känns så enormt enformigt på flera plan, orkar fan inte att hålla på att låsa upp karaktärer och flera valmöjligheter till dessa när dom redan ska 60 euro för spelet. Hade inte haft lika mycket emot det om man inte vore så begränsad till att börja med, men dom karaktärer man har från början är så oinspirerade så jag vet inte vad.

Sedan är det något som bara känns helt av med FPS delen, kan inte sätta fingret på det men närstrid och skjutvapen känns som platsleksaker. Tycker ljudbilden är trist, kameran hänger inte med i smällarna/rekylen osv och effekterna är stora och färggranna men påverkar knappt det man träffar på något intressant sätt. Fysiken kanske?

Jag är säkert bara kräsen. Får bara inget intryck alls av det, känns så oinspirerat och medelmåttigt. Humorn finns där, och grafiken och animationerna är det nog inget fel på, tror det är den underliggande fysiken som behöver få sig ett lyft.

Ska ändå försöka ge det lite mer tid, för det var verkligen trist att Super Monday Night Combat inte slog igenom, ett spel som jag personligen tycker är bättre än Battleborn.

Medlem

Ah jag har 30timmar pa ps4 betan redan commander rank 60, last upp alla "heroes" och alla mutationer pa favvo champsen.

Det ar ett kul spel.. Men, mycket FPS drops och vaaaldigt mycket som behover putsas och det ar vall det en beta ar till for men tyvarr.. Release om 3 veckor, tror knappast det kommer vara atgardat tills dess.

Det har potential och det ar forbannat skoj o ga in o kora ett par matcher men jag avbokade min preorder.

Kommer nog kopa det i host om det fortfarande lever, da borde det vara mer ordning pa det.

Kan dock rekommendera alla att ga in o prova betan

1
Skriv svar