Dags att säga adjö! Se den sista trailern för Uncharted 4

Robot
Medlem
Dags att säga adjö! Se den sista trailern för Uncharted 4

Varför har jag inte en PS4? :'( Uncharted ser så förjävligt bra ut. Jämt.

Får hoppas att Johan Olander eller Calle ger mig en i "Uncharted-bundle" i midsommarklapp.


signatur

Have a good time!

MrX
Medlem
Skrivet av Brain:

Varför har jag inte en PS4?

För att du väntar på att PS4.5 ska släppas

Medlem

Det här är förmodligen det enda spelet jag sitter och känner att jag bör införskaffa en ny konsol för i dagsläget.

Det är någonting speciellt med Sonys in-house-utvecklare och exklusiva titlar överhuvudtaget. Nintendo verkar förlita sig på att alla alltid vill spela den 319:e utgåvan av Mario/Zelda/Pokemon och de förlitar sig i stor utsträckning på att varumärkena ska göra jobbet åt dem.

Microsoft hoppas att folket inte ska tröttna på pang-pang (de har förmodligen rätt) och har historiskt saknat bredd.

Jag kanske är en fanboy, vem kunde ha anat...

Medlem
Skrivet av Brain:

Varför har jag inte en PS4? :'( Uncharted ser så förjävligt bra ut. Jämt.

Får hoppas att Johan Olander eller Calle ger mig en i "Uncharted-bundle" i midsommarklapp.

Jag kan meddela dig att Last of Us och Uncharted Collection är mer än värt att bara skaffa PS4 av dessa anledningar. Och sedan bara tanken att Uncharted 4 snart kommer, och att vi antagligen kommer få se ett Last of Us 2... ja du.

Om du inte väljer att köpa en PS4 så missar du helt klart några av branschens bästa upplevelser - i värsta fall, sälj PS4't efter du spelat spelen?

1
Skriv svar