Snabb uppdatering om Homefront

Medlem
Snabb uppdatering om Homefront

Jag åkte och inhandlade det iallafall, nörden i mig kunde inte motstå. Så vad fick jag för mina pengar? Ett buggigt spel med mycket lite innehåll.

Jag har aldrig upplevt ett spel med så dålig bild uppdatering, hört att de vetat om det och ska laga det. Men det är helt oacceptabelt. Detta spelet ska inte ha lanserats överhuvudtaget med alla dessa buggar.

Spelet försöker vara en klon på far cry serien och misslyckas. Jag kan dock säga att vapen känslan, fast dålig bild uppdatering är väldigt roande. Men resten är så grått och tråkigt, att det känns mer som att jag tvingar mig igenom det bara för att få något roligt utav det.

Jag är väldigt besviken.

#blogg

Snabb uppdatering om Homefront

Usch. Tack för info. REA-inköp om något.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Testpilot

Kände på mig att det kunde bli nåt liknande.
Vet inte ens om man har orken att spela det även om de fixar buggar.

Medlem

Såg en Gameplay-video alldeles nyss... är det verkligen Crytek som gjort spelet? De var ju värsta grafikwizards förut. Vad hände? Såg ut som X360.

Medlem
Skrivet av Takashimaya:

Såg en Gameplay-video alldeles nyss... är det verkligen Crytek som gjort spelet? De var ju värsta grafikwizards förut. Vad hände? Såg ut som X360.

Det är Crytek som jobbat på det lite, sedan köpte Deep Silver spelet och fortsatte utvecklingen. Bolaget som fortsatte spelet heter dambusters studios och de som gjorde slut produkten.

Medlem

Mhm Deep silver.. då förstår jag varför det ser ut som det gör.

1
Skriv svar