Medlem
Tips till spel

Har lirat Titan Quest ett tag nu och jag började nyligen trötta på spelet. Jag är inte en sånn som köper spel ofta (missförstå mig inte jag laddar inte ner spel) men jag håller mig kvar vid ett spel länge.

Så iaf nu är det dax att införskaffa nytt. Jag är väldigt dålig på att hänga med i spel svängarna och behöver därför lite hjälp med att välja ut ett spel.

jag önskar mig ett spel ungefär som WoW men utan månads kostnad. Hattar alla dessa spel. Varför skall man betala 150 spänn per månad? Blir ju 1.8k per år inte läggar jag ut det iaf. Hittade ett spel vid namn Aion som jag tyckte verka helt ok bara att det inte kommit ut än, men sen såg jag att det också kostade pengar per månad.

Så, HJÄLP.
Behöver hjälp i detta gigansiska spel träsk.
Ni får gärna tipsa om andra spel också så kanske jag kan byta genre i farten =P Men inga bil spel

Platform: PC

Inaktiv

Hmm Hellgate London finns ju, är som titan quest fast med skujtvapen och dylikt, dock endast roligt om man spelar över internet. Har för mig att det kostar lite också tyvär dock inte lika mycket som WoW.

Medlem

Hellgate London sere onekligen skoj ut men kan inte hitta vad det kostar i månaden, nån som vill hjälpa mig med sökandet ? Om det är en rimlig peng så kan det nog bli Hg L =D

någon som testat SilverFall ? Jag laddade ner demot i gårkväll så blir till att testa det när jag kommer hem i eftermidda,

Inaktiv

Det kostar 10 euro i månaden för att spela online. För 1 månadsprenumeration, går säkert betala för några månader i taget och därmed få en rabatt.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Det kostar 10 euro i månaden för att spela online. För 1 månadsprenumeration, går säkert betala för några månader i taget och därmed få en rabatt.

Hmm =/
Hittade detta utalande nyss
"There are free servers for Hellgate: London. You just get more features with subscription."

Jag är inte heller nån engelska proffs men betyder inte det att man kan spela HgL gratis men man får men "skoj" med betald ?

Två frågor:
Är detta sannt ?
Är det värt att köpa spelet men inte med månadskostnad ?

Medlem

Kostar inget att spela det i mp.
Men vill man ha lite extra så kostar det i månaden, kommer inte ihåg vad det extra va just nu.

Medlem

Guild Wars, Gratis i månaden, snygg grafik, rätt så stor värld.

Medlem

Guild Wars,
+ ingen månadskostnad, ganska stor värld, bra känsla och ganska bra grafik, finns även en ganska bra "Story line" att följa som funkar som missions. Finns "henchmen" som man kan anlita om man får problem med någon quest eller heros om man har expansion.

- Få spelare online tyvärr, inga direkt stora "ytor", går alldeles för snabbt att komma till level 20 (max level), dåligt system med vapen och armor.

Detta var mina åsikter, nu är det din tur att avgöra vad du tycker, lycka till


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Kan tipsa om Last Chaos, gratis att ladda ner, gratis att spela. Hyffsat stor värld, helt okej graffe, ganska varierande med olika quests och så. Det finns möjlighet att köpa "poäng" som man kan skaffa sig lite bättre grejer med, men jag klarar mig bra utan

Inaktiv
1
Skriv svar