Skyhöga betyg till Overwatch

Medlem
Skrivet av broken-arrow:

Eller så är majoriteten blizard fans...

Tyckte det saknades inerhåll i spelet, för det kändes mer som nöta samma sak hela tiden. Tappade spelglädjen fort, kanske köper det/provar det om par månader frammåt.

Precis som alla andra shooters ute. Det enda bf och cod har som diffar är att man kan byta och modda sina vapen. Men som sagt så är detta spelet bygg runt och balanseras runt karaktärens vapen, abilities och hp.

Det kommer komma seasons like diablo/csgo som varar i ett par månader och sär emellan så har de en weekly gamemode rullandes för att försöka hitta något som fattas. Rätt smart att låta konsurmenterna speltesta evt framtida gamemodes.

Det jag tycker är slående är att blizzard väljer att göra ett fps spel och tro mig när jag säger att jag är en fps nörd så blir jag mee imponerad av pverwatch trots att tf2 funnits länge med alla besvikelser jag köp de senaste åren, Rainbow six seige, bf3-4-hardline, allt efter cod mw2, diverse indie shooters, battlefront och listan går vidare.

Medlem

bra grund, men inte värt pengarna i dagsläget, är rätt skamligt att släppa ett AAA fps med så få gamemodes, tycka vad man vill om cod etc men där finns det massor att göra + single player + coop lägen

Medlem
Skrivet av broken-arrow:

Eller så är majoriteten blizard fans...

Tyckte det saknades inerhåll i spelet, för det kändes mer som nöta samma sak hela tiden. Tappade spelglädjen fort, kanske köper det/provar det om par månader frammåt.

Fattar inte detta argument, är folk verkligen så beroende av unlocks och content?

Jag menar CS som är ett av världens mest populära spel har verkligen ingen content alls. dota2? Exakt samma sak i varje match i stort sett.

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Själv kommer detta spel aldrig att installeras på vare sig min PC eller Xbox One, intresserar mig absolut noll.
Arena-shooters är precis lika ointressant som MOBAs för mig så detta spel får andra roa sig med bäst dom vill ^^
Hade det haft något sorts Enspelar/Kooperativt Story/Kampanj-läge hade det kanske kunnat vara något för mig, men som nu när det är enbart för Flerspelar-lägen är det totalt ointressant.

Hade det även haft en singelplayer-kampanj i stil med Witcher-serien fast utan inslag av fotboll så hade jag nog köpt det ändå.

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Själv kommer detta spel aldrig att installeras på vare sig min PC eller Xbox One, intresserar mig absolut noll.
Arena-shooters är precis lika ointressant som MOBAs för mig så detta spel får andra roa sig med bäst dom vill ^^
Hade det haft något sorts Enspelar/Kooperativt Story/Kampanj-läge hade det kanske kunnat vara något för mig, men som nu när det är enbart för Flerspelar-lägen är det totalt ointressant.

Men det är tydligen tillräckligt intressant att du ska gå in i en Overwatch-artikel och klämma ur dig en kommentar? Varför ens gå in på artikeln om det nu är så ointressant för dig?

Jyu
Medlem

Overwatch är verkligen ett sånt spel som gör att man önskar att man vore arbetslös.

Har nog inte haft så här kul sen Call of Duty 1. x)

Medlem

Vi får komma ihåg att samma recensenter hyllade vanilla Diablo och Warlords of Draenor. Jag tror att många lätt blir förblindade av Blizzard hype.

Iof tror jag att Overwatch kommer hålla bättre än D3 än WoD. dock tror jag Blizzard får lite specialbehandling ibland.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av WolfGrin:

För dyrt för vad man får, max värt 200 kr.

Kände lite samma, avvaktar lite tills spelet sjunkit i pris

370:- för ett AAA spel är fan inte mycket pengar, är van att köpa nya titlar för 600:-

Medlem
Skrivet av meat4u:

Spelade betan och fastnade inte, behöver definitivt spelas med vänner och inte random.

Du beskrev mer eller mindre varenda muliplayer spel.

Medlem
Skrivet av Schluug:
Skrivet av Dave Lister:

Själv kommer detta spel aldrig att installeras på vare sig min PC eller Xbox One, intresserar mig absolut noll.
Arena-shooters är precis lika ointressant som MOBAs för mig så detta spel får andra roa sig med bäst dom vill ^^
Hade det haft något sorts Enspelar/Kooperativt Story/Kampanj-läge hade det kanske kunnat vara något för mig, men som nu när det är enbart för Flerspelar-lägen är det totalt ointressant.

Men det är tydligen tillräckligt intressant att du ska gå in i en Overwatch-artikel och klämma ur dig en kommentar? Varför ens gå in på artikeln om det nu är så ointressant för dig?

För att se vad andra skriver såklart


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Tveksam till om det håller i längden, börjar man inte redan tröttna på befintliga banor?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Så trött på att de ger recensioner pga villet företag som släppte spelet istället för spelet i sig!!

Samma sak med diablo 3, var ett jävla skitspel när det släpptes men alla sajter bara 10/10 bästa någonsin för att det är blizzard...

12
Skriv svar