Massivt domedagsvapen byggt i Eve Online - värt 125 000 kr

Robot
Massivt domedagsvapen byggt i Eve Online - värt 125 000 kr

Galaxens mest krigiska allians har fått en ny livsfarlig leksak på 800 000 kvadratmeter.


Medlem
Massivt domedagsvapen byggt i Eve Online - värt 125 000 kr

Fett

ELF
Medlem

Först skriver ni hard kock och sen skriver ni penismätartävling. Vart är denna sida på väg egentligen.

För att gå on topic igen.
Hade varit häftigare om detta funnits i flera år men varit så svinigt dyrt så ingen haft råd med det förrän nu som först.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Oh.. Ja det blir kul för de 100 personer som spelat sen starten.

Redaktör
Skrivet av ELF:

Först skriver ni hard kock och sen skriver ni penismätartävling. Vart är denna sida på väg egentligen.

Mot den freudianska soffan.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ELF:

Först skriver ni hard kock och sen skriver ni penismätartävling. Vart är denna sida på väg egentligen.

För att gå on topic igen.
Hade varit häftigare om detta funnits i flera år men varit så svinigt dyrt så ingen haft råd med det förrän nu som först.

Haha, dagens garv.


signatur
Medlem

Wow! Det här spelet är så häftigt. Jag skulle aldrig kunna spela det själv men det lever verkligen sin egna lilla värld det där spelet.

Medlem

Känns som att inget annat spel nånsin kommer nå EVE:s storhet Inga andra utvecklare vågar släppa sina spelare lika fria idag...

Grymt besviken på att jag slutade spela.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Känner jag EVE-communityn rätt är det bara att lägga bärsen i kylen och vänta på den oundvikliga nyheten om dubbelagenten som infiltrerade deras ledning och stal hela rasket i en spektakulär kupp.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

ja ha? e la bara nuka den med som allt annat eller är den odödlig pang pang hard cock master pc system approved?


signatur

New life, New hope

Medlem

Major plot twist coming up... in 3... 2...

Medlem

Ett spel som jag så otroligt gärna skulle vilja spela och komma in i, men har inte tiden.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

ja ha? e la bara nuka den med som allt annat eller är den odödlig pang pang hard cock master pc system approved?

Intressant, berätta gärna mer om denna taktik som folket som faktiskt spelat spelet i många år inte känner till.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hat haft många av mina roligaste spelupplevelser i Eve. Ångrar inte att jag slutade spela, men att jag gjorde mig av med min characters ångrar jag.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av kalle.lindestrom:

ja ha? e la bara nuka den med som allt annat eller är den odödlig pang pang hard cock master pc system approved?

Intressant, berätta gärna mer om denna taktik som folket som faktiskt spelat spelet i många år inte känner till.

Det hade funkat, problemet är att den byggs inuti ett "okänt" solsystem inne i s.k wormhole space.
Vägarna in till solsystemet är helt slumpmässiga och tillåter bara ett visst antal skepp innan de stängs igen och öppnas på nytt på någon annan slumpad plats. Detta gör det i princip omöjligt att få in den armé som skulle krävas får att få ner citadelen (man skulle ju behöva smyga sig in också så att inte hard knocks hinner förstöra innan man ens fått in folk)

Medlem
Skrivet av maaex:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av kalle.lindestrom:

ja ha? e la bara nuka den med som allt annat eller är den odödlig pang pang hard cock master pc system approved?

Intressant, berätta gärna mer om denna taktik som folket som faktiskt spelat spelet i många år inte känner till.

Det hade funkat, problemet är att den byggs inuti ett "okänt" solsystem inne i s.k wormhole space.
Vägarna in till solsystemet är helt slumpmässiga och tillåter bara ett visst antal skepp innan de stängs igen och öppnas på nytt på någon annan slumpad plats. Detta gör det i princip omöjligt att få in den armé som skulle krävas får att få ner citadelen (man skulle ju behöva smyga sig in också så att inte hard knocks hinner förstöra innan man ens fått in folk)

Alltså är det inte så lätt som kalle försöker få det att låta. Jag tror inte de som lagt ner så mycket tid och pengar är helt dumma.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Snälla FZ, sluta skriva att saker är "värda" så och så mycket, det är ju inte sant.

Visst, en sak i spelet kostar si eller så många miljarder ISK, och eftersom man kan köpa speltid med ISK (ca. i miljard ISK/månad) så kan man ju räkna ut att si eller så många miljarder ISK kan användas för att köpa si eller så mycket speltid, för att sedan konvertera det till pengar när man vet hur mycket en månads speltid kostar i riktiga pengar - men det går ju inte att konvertera på det sättet i verkliga livet. Man kan inte för 125 000 kr köpa ett Citadel.

Om jag bygger ett skepp för två miljarder så kan jag ju inte sälja det för 400 kronor, det funkar inte så.

Jag vet att ni skriver så (precis som alla andra siter) för att en sån rubrik är jävligt bra clickbait, men det blir inte mer sant för det.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Snälla FZ, sluta skriva att saker är "värda" så och så mycket, det är ju inte sant.

Visst, en sak i spelet kostar si eller så många miljarder ISK, och eftersom man kan köpa speltid med ISK (ca. i miljard ISK/månad) så kan man ju räkna ut att si eller så många miljarder ISK kan användas för att köpa si eller så mycket speltid, för att sedan konvertera det till pengar när man vet hur mycket en månads speltid kostar i riktiga pengar - men det går ju inte att konvertera på det sättet i verkliga livet. Man kan inte för 125 000 kr köpa ett Citadel.

Om jag bygger ett skepp för två miljarder så kan jag ju inte sälja det för 400 kronor, det funkar inte så.

Jag vet att ni skriver så (precis som alla andra siter) för att en sån rubrik är jävligt bra clickbait, men det blir inte mer sant för det.

Det ger ju en bättre fingervisning än att skriva att värdet är typ 1,3 triljoner ISK, vilket inte betyder ett jota för den oinsatte.

tsk
Medlem

Gött att se våran e-kuk blivit internationella nyheter

Hard Knocks Inc. (the n is silent)

Medlem
Skrivet av conthox:

Ett spel som jag så otroligt gärna skulle vilja spela och komma in i, men har inte tiden.

Detta x1000

tsk
Medlem
Skrivet av Fozboz:
Skrivet av conthox:

Ett spel som jag så otroligt gärna skulle vilja spela och komma in i, men har inte tiden.

Detta x1000

Sluta gör det till något jättestort, det är inte så svårt. Utgivarna har gjort jättemycket med spelet senaste året för att förenkla för nya spelare. Snart dessutom Free to play.

1
Skriv svar