Gratis MMORPG, !OBS! ICKE Asiatiskt

Medlem
Gratis MMORPG, !OBS! ICKE Asiatiskt

Tjenare

Bara undrar om de är nån som vet nåt bra gratis mmorpg, eller öppen beta som är skoj att spela.

Och de får inte vara nåt skräp asiatiskt mmorpg, för varenda asiatiska mmorpg som finns är exakt likadana, de är helt sjukt, precis exakt alla har typ mer eller mindre exakt samma upplägg.
Och inget av det är bra heller.

Inaktiv

Hmm vet faktiskt inga gratis MMO som inte är asiatiska tyvär.
Det är beta på Pirates of the burning sea nu, tror det är det fortfarande iallafall. Det är nog inte gratis sen när det väl släpps men du kan ju alltid kika på det.

Medlem

Wurm Online, du kan spela gratis hur länge du vill, men med en skill cap runt 20 (100 max)

wurmonline.com

Medlem
Medlem

signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Anarchy Online blev ju gratis efter en stund ute. Har själv dock aldrig lirat det, så jag vet inte hur kul eller så det är. Kanske finns en anledning till att just blev gratis.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Anarchy Online blev ju gratis efter en stund ute. Har själv dock aldrig lirat det, så jag vet inte hur kul eller så det är. Kanske finns en anledning till att just blev gratis.

Det finns nog en anledning till att det blev gratis, spelat det och det var kul en stund. Tycker det är kasst nu men som sagt i början var det kul.

Medlem

anarchy online visst inte senaste grafiken nu men ska uppgraderas ganska kraftigt efter att age of conan är släppt.

vet inte hur länge det kommer finnas gratis konto men det jag kan säga att på classic som är gratis så kan du om du kör casual lätt spendera 1-2år innnan du kommer till lvl200 beroende på.

finns väldigt mycket guider på nätet så det är inga problem att komma vidare om man fastnar i ett mission eller dyl


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar