LFGAMERS | Android appen som låter gamers hitta varandra

Medlem
LFGAMERS | Android appen som låter gamers hitta varandra

Hej, Jag är en ensam utvecklare som vill att det ska bli lättare att hitta nya gaming vänner till nya spel som Overwatch, Dota 2 och League of Legends osv.
Därför har jag utvecklat denna app som ger dig möjligheten att lägga till hela ditt spelbibliotek oberoende vilken plattform, för att sedan visa din position på kartan.
Du kan välja själv mellan tre olika sätt att visas på kartan vilket är en punkt på kartan vilket du väljer själv, automatiskt vilket sätter ut dig i närheten av din position för att inte visa var du bor eller gömd vilket inte visar dig alls.
Appen har även Steam implementerat vilket gör att du kan ha en sidflik av steam öppen där du t.ex. kan ha dina steam vänner uppe.

Appen finns på svenska och engelska.

Här är en introduktionsfilm på engelska som visar lite hur man kan använda appen:

Eftersom jag är ensam och utvecklar har jag begränsad möjlighet att testa appen vilket gör att om du hittar en bugg i appen uppskattas det om du rapporterar buggen till mig så försöker jag fixa det så snabbt som möjligt, jag tar även in input på förbättringar på appen.

Medlem

Hej! intressant app, tänkte pröva den men stoppades av att den ber om tillgång till mina Foton/media/filer varför behöver ni detta? då det är en deal breaker för många, frivillig information i appen är en sak men det här är en annan.

Medlem

Ska kolla varför den ber efter detta (Android är inte alltid så specifika om varför de ber om saker kan vara möjligt att ta bort), brb

Medlem

Hej, hittade problemet. Var en överbliven sak från utvecklingen som jag tar bort nu. Dock brukar det ta 5 timmar att uppdatera på Play store. Leta efter version 1.56 (tog bort android.permission.READ_EXTERNAL_STORAGE, android.permission.WRITE_EXTERNAL_STORAGE)

Medlem

Snyggt! ska testa appen for sure!

1
Skriv svar